خامنه ای:”دیدگاه جمهوری اسلامی، به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست!

خامنه ای روز چهارشنبه ٨ آذر در جمع بسیجیان گفت: ”دیدگاه جمهوری اسلامی، به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ جمهوری اسلامی قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است”.

این را وب سایت حکومتی جماران تیتر زده. تا به دنیا بگوید سیاست ما که همیشه میگفتیم باید یهودیان یا اسرائیلی ها را به دریا ریخت عوض شده است!

یک نرمش قهرمانانه! دیگر، اعلام یک شکست مهم در سیاست منطقه ای حکومت. همه ادعاهای حکومت در طول بیش از چهار دهه گذشته” مبنی بر “نابودی اسرائیل و آزادی قدس”، دود شده و به هوا رفته است.

خامنه ای و کل جمهوری اسلامی در تمام طول جنگ دولت اسرائیل و حماس، بارها و بارها تاکید کرده‌اند که ما در حمله حماس دخالت نداشتیم ما خواهان جنگ و گسترش جنگ نیستیم.

واقعیت این است که خامنه ای و کل نظام در داخل کماکان زیر ضرب انفلاب مردم و مبارزه هر روز ه مردم تحت فشار است. صفوف حکومت به هم ریخته، افق و چشم انداز روشنی ندارند.در منطقه نیروهای تروریستی مورد حمایتش زیر ضرب رقبای منطقه ای و دول غربی قرار دارند. نفرت مردم از حکومت و سیاستهای حمایتی اش از جریانات تروریستی چون حماس، حزب الله و همه دار و دسته های دست ساختش آنقدر وسیع و گسترده بود که به اعتراف خودشان حتی نتوانستند یک تظاهرات حکومتی قابل توجه در دفاع از حماس برگزار بکنند. مردم هم در مقابل شعارهای ریاکارانه حکومت در دفاع از فلسطین جواب دندانشکن دادند و شعارهای حکومتی را سکه یک پول کردند.

حکومتی که در بحران همه جانبه گیر کرده و حریف زنان و مردم انقلابی نیست، نمیتواند روزگار بهتری در منطقه داشته باشد. تکلیف این حکومت را نیز همین انقلاب یکسره خواهد کرد.

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …