خامنه ای:”در بحث‌های انتخاباتی حرف‌هایی زده شد که شایسته نبود”!

خامنه ای :”حرف‌هایی در بحث‌های انتخاباتی زده شد که شایسته ملت ایران نبود/ هر کس رأی بیاورد، برنده اصلیِ انتخابات، نظام جمهوری اسلامی است”. بخش هایی از سخنان امروز رئیس حکومت آدمکشان اسلامی برگرفته از ایلنا ضمیمه است.

خامنه ای:اگرچه برخی از این فضای آزادی استفاده ولی آن را نفی و ناسپاسی می‌کنند، اما اینکه ملت ایران با آزادی کامل در انتخابات شرکت می‌کنند و رأی و تصمیم آنها در انتخابات بالاترین مسئول اجرایی کشور و همچنین مدیران شهری تأثیرگذار است، موضوع بسیار با ارزشی است که باید قدردان آن باشیم.

اولین پیامِ حضور در انتخابات، «نشان دادن اعتماد و علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی» است و پیام دیگر آن، «نشان دادنِ زنده بودن و پای کار و مصمم بودن ملت ایران» است.

هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد و هرچه انضباط و پایبندی کنونی به قانون بیشتر باشد، آبرو و احترام ملت ایران در نزد ناظران جهانی بیشتر خواهد شد.

ویرعایت انضباط و پایبندی به قانون در سه مرحله‌ی «قبل از انتخابات، روز انتخابات و بعد از انتخابات» را بسیار با اهمیت برشمردند و افزودند: ملت ایران تجربه کرده است که رعایت این انضباط تا چه حد به نفع او است و بی انضباطی و رعایت نکردن قانون، تا چه میزان مضرّ است.

ویبا تأکید بر اینکه در روز جمعه با رأی مردم، در نهایت یک نفر از میان نامزدها انتخاب خواهد شد، خاطرنشان کردند: من معتقد به برنده و بازنده در انتخابات نیستم زیرا هر کس رأی بیاورد، برنده اصلیِ انتخابات، نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

ممکن است افرادی باشند که قصد تخلف‌هایی را داشته باشند و دستگاههای نظارتی و اجرایی و حافظ امنیت اگرچه مورد اعتماد و مقبول هستند اما باید کاملاً مراقبت کنند.

وی  با اشاره به برخی سخنان ناشایستی که در جریان رقابت‌های انتخاباتی بیان شد، گفتند: اگرچه این سخنان شایسته ملت ایران نبود اما حضور مردم همه این مسائل را حل خواهد کرد و این سخنان تأثیری نخواهد داشت.

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …