فرمانده سپاه: ازمسیر انحرافی تا عدم “تحول در علوم انسانی”…!

فارسجعفری فرمانده سپاه، عدم تطابق علوم انسانی اسلامی با مدیریت در عرصه های مختلف جامعه را یکی از مشکلات اساسی کشور دانست و گفت: بعد از انقلاب در مسیری که باید حرکت می‌کردیم حرکت نکردیم و مسیر انحرافی را رفتیم چون بعد از انقلاب فرهنگی تحول در علوم انسانی انجام نشد و دانشگاه ها با همان علوم قبلی باز شد و به کار خود ادامه داد.پاسداری محافظه کارانه ار انقلاب نتیجه اش می‌شود در جا زدن. یعنی چیزی که در حوزه های دیگر نیز شاهدیم اما پاسداری غیر محافظه کارانه یعنی بیش برندگی انقلاب.

پاسداری محافظه کارانه ار انقلاب نتیجه اش می‌شود در جا زدن. یعنی چیزی که در حوزه های دیگر نیز شاهدیم اما پاسداری غیر محافظه کارانه یعنی بیش برندگی انقلاب.

بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی از قبل هم وجود داشته و انجام می‌شده اما برخی هر کاری که امروز انجام می‌دهند، یک اسم اقتصاد مقاومتی هم روی آن می‌گذارند چون شعار روز است و همه خوششان می آید اما اینها را که نمی‌شود اقتصاد مقاومتی دانست.وی یکی از رموز موفقیت سپاه را استفاده نکردن از روش‌های اجاره‌ای و متعلق به دیگران دانست و گفت: در دفاع مقدس و نبرد امروز در خارج از کشور هم شاهد این موضوع بودیم. در خصوص نقش سپاه در اقتصاد هم منظور این نیست که سپاه کار اقتصادی کند، بلکه باید الگوی عمل برای حل مشکلات اقتصادی ارایه دهد.

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …