دفاع دادستان حکومت از فیلترینگ تماس صوتی تلگرام

 

منتظری دادستان حکومت از فیلترینگ تلگرام دفاع کرد. وی گفته:«سیستم تماس صوتی که به وجود آمد، بررسی شد و تمام دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی عنوان کردند که این سیستم به دلایلی خلاف امنیت کشور است.»

 «شبکه‌های خارجی از این فضا حداکثر استفاده را برای ضربه زدن به نظام به کار می‌بندند» و از این رو «تصمیم گرفته شد که حداقل تا نکات امنیتی رعایت نشود، اجازه ندهیم به سلامت انتخاباتمان از این طریق خدشه وارد شود».«دشمن از طریق فضای مجازی می‌خواهد انتخابات را زیر سئوال ببرد و مطالب کذب را منتشر می‌کند» که نهادهای امنیتی  نیز «در طول هفته چند هزار کانال و شبکه‌های این چنینی را فیلتر می‌کنند».برگرفته ازایسنا

——————-

گزارش مهر از سخنان دادستان حکومت در باره فیلترینگ تلگرام

منتظری گفت: کشور ما در منطقه ای زندگی می کند که آتش جنگ در آن شعله ور است.با این حال کشور ما در امنیتی است که آسان به دست نیامده است.

برخی از دشمنان نظام از فضای مجازی برای ضربه زدن استفاده می کنند. در رابطه با این امکان جدید، باید بگویم که ما بررسی های لازم را در این رابطه انجام دادیم.تمامی دستکاه های امنیتی کشور اعلام کردند که تماس صوتی تلگرام مغایر امنیت است. تا زمانی که از لحاظ فنی موضوع امنیت این امکانات و برای پیشگیری از ایجاد مشکل در زمان انتخابات، این فیلتر انجام شد.

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …