زلزله ۶ ریشتری در اِزگِله، مردم در خیابانها هستند.زلزله 5.6 ریشتری در ارومیه.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶ ریشتر اِزگِله در استان کرمانشاه را لرزاند.شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت  17:39:56 ثانیه روز دوشنبه، 20 آذر ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند. حکومت مدعی شده که خساراتی وارد نشده است. حدود یک ماه پیش زلزله 7.2 ریشتری  در این منطقه روی داده که صدها کشته و هزاران زخمی و دهها هزار آوراه به جا گذاشته است. روزنه

عصر امروز زلزله 5.6 ریشتری در ارومیه روی داده است . حکومت میگوید مرکز این زلزله در عراق بوده است.

—————-

مهر:تداعی کابوس زلزله ۷.۳ ریشتری/ مردم در خیابان ها هستند

کرمانشاه- مردم در شهرستانهای کرمانشاه از هراس زلزله در خیابان هستند و مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی و استان کرمانشاه از عدم بروز خسارت خبر می دهند. پس از زلزله ۶ ریشتری حلبچه عراق و تکانه ۵.۶ ریشتری آن در کرمانشاه، زلزله ۲۱ آبان برای مردم تداعی شده و موجی از هراس و اضطراب اهالی مناطق زلزله زده را فرا گرفته است.

 

خیابان های کرمانشاه

گزارش ها از پاوه، جوانرود. ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و شهر کرمانشاه حاکی از وحشت مردم و بیرون زدن آنها از خانه هاست.

در حالی که مشخص شده لرزه دقایقی قبل چندان خطرناک نبوده اما مردم اصرار دارند جلوی پمپ بنزینها صف بکشند و باک خودروهای خود را پر کنند.

خیابان های پاوه

استاندار کرمانشاه، بخشدار ازگله و فرماندار ثلاث باباجانی متفق القول هستند که خسارت جانی وجود ندارد و خسارت مالی نیز گزارش نشده است.برخی از بومیان منطقه در پاوه و ازگله در گفتگو با خبرنگار مهر از خسارت به برخی خانه های روستایی خبر داده اند.

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …