صدای دادخواهی انقلاب علیه سکوت کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشیم!

انقلاب “زن، زندگی، آزادی” میرود که یکی از هارترین و سفاکترین حکومت‌های تروریستی جهان را به زانو درآورد. این انقلاب در سطح جهان و با اتکا به تظاهراتها و اعتراضات بزرگ و روزمره ایرانی‌ها و حمایت جهانی به دنیا اعلام کرد که این حکومت نماینده مردم ایران نیست! قاتل مردم ایران است! و باید بهمین عنوان از طرف تمام دولتها و نهادهای سیاسی، فرهنگی و هنری بین‌المللی شناخته شود! باید بعنوان سازمانده و حامی تروریسم بین‌المللی محکوم و بایکوت شود!

در روز ۱۹ ژانویه سال جاری اعتراض ما در داخل و خارج کشور باعث شد که پارلمان اتحادیه اروپا قطعنامه ای در محکومیت سرکوب اعتراضات در ایران و قرارگرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی به تصویب برسد. تصمیمی که پذیرش یا عدم پذیرش آن بر عهده کمیسیون روابط خارجی و شورای اتحادیه اروپاست. قطعنامه‌ای که به مذاق بسیاری از سران و سردمداران دولتهای اروپایی خوش نیامده و لازم است که با تداوم مبارزه وادارشان کنیم که سپاه را بعنوان یک سازمان تروریستی اعلام کننم.

تظاهرات بزرگی برای روز ۲۰ فوریه ۲۰۲۳ همزمان با نشست وزرای خارجی ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا در شهر بروکسل فراخوان داده شده است تا به این نشست و اتحادیه اروپا فشار بیشتری برای تروریست اعلام کردن سپاه وارد شود.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری از همه ایرانیان و مردم عدالتخواه جهان میخواهد که هرچه وسیعتر در تظاهرات در مقابل مقر اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در روز ۲۰ فوریه با دو خواست زیر شرکت کنند!

قرارگرفتن سپاه پاسداران ایران در فهرست گروه‌های تروریستی!
بایکوت تام و تمام حکومت تروریست اسلامی!

قرار ما در:
بروکسل ۲۰ فوریه اول اسفند در آدرس:
BRUSSELS, BELGIUM
PLACE JEAN REY

‏‪#Brussels20feb‬
‏‪#IRGCterroists‬

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۵ فوریه ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …