طرح” کنترل بدحجابی” در ادارات دولتی. دو قرارگاه راه اندازی می‌شود

محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر جمهوری اسلامی در همایش دبیران استانی این نهاد حکومت گفته است:” این ستاد طرح جامعی برای کنترل بدحجابی در ۱۱ عرصه با رویکرد اجرایی و فرهنگی تدوین کرده است که عرصه اول آن با ابلاغ شاخص‌های حجاب به ۱۲۰ دستگاه دولتی و حاکمیتی وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است”.

وی از دبیران ستادهای استانی این نهاد حکومتی خواسته است خواست با راه اندازی دو قرارگاه ۲۱ تیر و قرارگاه مردمی جهاد تبیین مقدمات لازم جهت اجرای طرح این ستاد در موضوع عفاف و حجاب را در کشور آماده کنند.

قرارگاه ۲۱ تیر با هدف اصلاح وضعیت پوشش کارمندان دستگاه های دولتی و حاکمیتی تا روز عفاف و حجاب (۲۱ تیر) تشکیل شده است و لازم است دبیران ستادهای استانی با همکاری مدیران دستگاه ها و پیگیری و نظارت محسوس و نامحسوس تا تاریخ تعیین شده این عرصه را به عنوان مرحه اول طرح حجاب ستاد به نتیجه برسانند.

قرارگاه دوم این ستاد با عنوان قرارگاه مردمی جهاد تبیین با ۳ هدف تشکیل شده است و این اهداف عبارتند از اطلاع رسانی و تبیین طرح جامع حجاب ستاد امر به معروف برای همه دغدغه مندان عفاف و حجاب در جامعه،جهت دهی وجریان سازی مطالبه گری عفاف و حجاب در میان قشر مذهبی جامعه و ایجاد بستر مشارکت مردمی در اجرای طرح جامع حجاب ستاد است.

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …