فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی:” با توجه به شرایط و حواشی به وجود آمده سیاسی”، سفر تیم والیبال زنان به کانادا لغو شد”!

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی اعلام کرد:” با توجه به شرایط و حواشی به وجود آمده سیاسی”، سفر تیم والیبال زنان به کانادا لغو شد”!
فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی امروز اعلام کرد انجام دو بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم‌های والیبال زنان مکزیک و کانادا در شهر ونکوور را «به آینده موکول کرد».
فارس خبرگزاری سپاه در این مورد نوشت: «با توجه به انجام سفر به کشور ثالث برای اخذ ویزای کانادا و پروسه طولانی اخذ ویزای این کشور و همچنین شرایط و حواشی به وجود آمده سیاسی»، فدراسیون والیبال ایران «تصمیم» به عدم برگزاری این اردو در کانادا در دوره زمانی خرداد و تیرماه سال جاری گرفت. بر اساس مذاکرات انجام شده با دفتر حافظ منافع ایران در واشینگتن، قرار بود به درخواست فدراسیون والیبال کانادا تیم ملی والیبال زنان اواخر خرداد یا تیرماه سال جاری برای برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی مقابل مکزیک و کانادا به ونکوور کانادا سفر کند.


اشاره فارس به دعوت فدراسیون فوتبال کانادا از تیم ملی مردان ایران برای انجام بازی دوستانه به این کشور بود که پس از مخالفت شدید خانواده‌های کشته‌شدگان پرواز ۷۵۲ با موشک‌های سپاه پاسداران لغو شد.

فشار اعتراضات جهانی در ماجرای لغو مسابقه فوتبال ایران با کانادا، و نگرانی از احتمال لغو این دیدار از طرف کانادا، فدراسیون والیبال را مجبور کرده چنین تصمیمی بگیرد.

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …