فرمانده «فراجا» در تائید حملات نیروهای سرکوبگر به مردم در اعتراضات جاری گفته است :”سلاح ما در میدان، ساچمه‌زن پلاستیکی است”.

اشتری فرمانده «فراجای» رژیم در برنامه تلویزیونی «صف اول» در تائید سرکوب اعتراضات جاری گفته است:”سلاح ما در میدان، ساچمه‌زن پلاستیکی است”. وی ادعا کرده که در میان اعتراضات مردم افرادی با سنگ و چاقو یا سلاح‌هایی که در اختیار نیروهای ما نیست به قتل رسیده بودند. سلاح ما در میدان، ساچمه‌زن پلاستیکی است. نیروهای ما که بامعترضان مبارزه می‌کنند اسلحۀ غیرکشنده دارند. پروژه کشته‌سازی، اصلِ دشمن است و به دنبال تشدید دامنه اعتراضات هستند. ماموران ما در غرب کشور گروه‌هایی را دستگیر کردند که اسلحه را به تهران اصفهان و شهرهای دیگر منتقل می‌کردند. دستگاه‌های اطلاعاتی ما این افراد را شناسایی کردند و آن‌ها اعتراف کردند که این سلاح‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شده تا از آن‌ها استفاده کنند”.

وی در ادامه گفته است:”۱۸۰۰ نفر از همکاران من در این حوادث مجروح شدند و ۱۲۰ تا ۱۴۰ نفر نیز به بیمارستان رفتند.وی در درباره کشته شدن نیکا شاکرمی مدعی شد:” ما از اتفاقی که افتاد متأسف هستیم. در این مورد نیز مشخص شد که در ساعت تجمع و شلوغی به خانه‌ای مراجعه می‌کند و از طبقه بالای آن به پایین سقوط می‌کند. هیچگونه جای تیغ یا ضربه مغزی مشاهده نشده و سقوط از آن فاصله باعث مرگ وی شده است‌.

وی در باره ادامه اعتراضات دانش آموزان و تغطیلی مدارس گفته:”خانواده‌ها نیز باید توصیه کنند که بچه‌ها سر کلاس حضور پیدا کنند و به تجمعات نروند. توصیه ما این است که کلاس‌ها تعطیل نشوند. از وب سایت همشهر آنلاین

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …