اعتراض مخالفین جمهوری اسلامی در محوطه سفارتخانه رژیم در دانمارک

sefarat

 

 

این عکس چهار نفرمخالف جمهوری اسلامی است که روز پنجشنبه 19 ژانویه بدنبال اعتراض در محوطه سفارت جمهوری اسلامی در دانمارک توسط پلیس این کشور دستگیر شدند. معترضین ازحصار ساختمان سفارت بالا رفتند و در محوطه داخل سفارت علیه جمهوری اسلامی شعار دادند و خواهان آزادی زندانیان سیاسی در ایران شدند. این چهار نفر در حال حاضر در بازداشت بسر می رند.

اسامی افراد بازداشت شده بدین قرار است: شهریار داودی، مصطفی داودی، شاهین داودی و عباس اصلان خان افشار.

دول غربی باید به مماشات و سازش با جمهوری اسلامی خاتمه دهند که هر روز دارد در ایران آدم می کشد و بساط زور و سرکوب و جنایت علیه مردم دایر کرده است. این چهار نفر چه جرمی مرتکب شده اند زمانی که فریاد می زنند “مرگ بر دیکتاتور”، “مرگ بر جمهوری اسلامی” و “زندان سیاسی آزاد باید گردد”؟ چه کسی باید پشت میله های زندان قرار بگیرد قاتلان مردم ایران و یا مردم زخم خورده از این رژیم که فقط اعتراض خود را نسبت به جنایات حکومت آدمکشان در ایران ابراز داشته اند؟

حسن صالحی

برای دیدن گزارشات و فیلم ها لطفا به این لینک ها مراجعه کنید:

صفحه فیس بوکی حزب کمونیست کارگری ایران

http://bit.ly/2jOuC9I

سایت خبرنامه ملی ایرانیان

http://bit.ly/2jOwjUH

https://www.facebook.com/wpiran/videos/1392196287480972/

 

==============

روز پنجشنبه 19 ژانویه چهار تن از مخالفین جمهوری اسلامی وارد محوطه سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاک دانمارک شدند و علیه رژیم جنایتکار اسلامی دست به اعتراض زدند. معترضین در حالی که عکس هایی از زندانیان سیاسی در دست داشتند با شعار مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر جمهوری اسلامی و زندانی سیاسی آزاد باید گردد نفرت و انزجار خود علیه رژیم اسلامی ایران vh به نمایش گذاشتند. معترضین همچنین پرچم جمهوری اسلامی را پایین کشیدند و آنرا پاره کردند. پلیس مدتی بعد در محل حضور یافت و معترضین را دستگیر کرد.

این حرکت اعتراضی بازتاب جهانی یافت. جمهوری اسلامی سفیر دانمارک در ایران را فراخواند و نسبت به آنچه که “عملکرد ضعیف در تامین امنیت و آرامش سفارت و پرسنل آن” خوانده شده است اعتراض کرد.

اسامی چهار مخالف جمهوری اسلامی که توسط پلیس دانمارک دستگیر شده اند به قرار زیر است: شهریار داودی، مصطفی داودی، شاهین داودی و عباس اصلان خان افشار.

اینرا هم بخوانید

کارزار حمایت از شریفه محمدی شماره ۸:اتحادیه‌های کارگری بیشتری به کارزار حمایت از شریفه محمدی پیوستند

اتحادیه خدمات عمومی بریتیش کلمبیا در کانادا با ارسال سه نامه اعتراضی به دبیر کل …