قاتلان مردم ایذه را به زیر میکشیم!

خبرگزاری های حکومتی مهر و ایسنا گفته اند که شامگاه چهارشنبه «تیراندازی عده‌ای ناشناس» به مردم در ایذه پنج کشته و ۱۵ زخمی برجای گذاشته است! ادعا کرده اند که دو گروه موتوری مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بسته و یک کودک، یک زن و سه مردم را کشته اند و تعدادی را مجروح کرده اند که حال برخی از مجروحان وخیم است.

مردم این “ناشناسان” را میشناسند. ۴۳ سال است میشناسند. اینها در بیت رهبری و مجلس و دولت نشسته اند و فرمان آدمکشی میدهند. در قوه قضاییه حکم قتل و آدمکشی میدهند. در پادگانها و پایگاههایشان تمرین آدمکشی میکنند و در خیابان میکشند. آدمکشان ناشناس! همانها هستند که بیش از ۳۰۰ نفر را در دو ماه گذشته کشته اند. ١٥٠٠ نفر را در آبان ٩٨ به خاک و خون کشیدند، دهها هزار نفر را در دهه شصت کشتند و در تمام این ۴۳ سال ماشین آدمکشی شان از کار نیفتاده است. افراد ناشناس!‌ همانها هستند که ۱۷٦ سرنشین یک پرواز را در یک چشم بهم زدن با موشک کشتند. یک دنیا آنها را میشناسد.

اما آدمکشان خود وحشت دارند. میترسند هویت خود را اعلام کنند. صفشان بهم ریخته است و یک انقلاب عظیم در مقابلشان قد علم کرده است. اما مطمئن باشند که «هر یک نفر کشته شه هزار نفر پشتشه». با هر جنایتی مردم بیشتری به میدان میایند و انقلاب فوران بیشتری میکند.

دوره ارعاب مردم تمام شده است. دوره ارعاب قاتلان و جنایتکاران حاکم است. قاتلان را سرنگون میکنیم و تک تک شان را در دادگاههای علنی به جرم ۴۳ سال جنایت به محاکمه میکشیم.

یاد تک تک جانباختگان در ایذه، در سنندج و کامیاران و زاهدان و در سراسر کشور گرامی باد!

حزب کمونیست کارگری ایران
۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …