كمک های مردمی در حساب سلبريتی ها سود می‌خورد و به دست زلزله زدگان نرسیده

سلبریتی ها با کمک مردم به زلزله زدگان چه کردند؟ برای بار دوم است که مسئولان به عدم پرداخت کمک های مردمی به زلزله زدگان از سوی سلبریتی ها اعتراض می کنند. به راستی کمک های مردمی چه شد؟

به گزارش تیترشهر: اولین بار تجری، نماینده مجلس بود که به انتقاد از عملکرد سلبریتی ها در تخصیص کمک های مردمی به زلزله زدگان پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس گفت: كمک های مردمی در حساب سلبريتی ها سود می‌خورد و به دست زلزله زدگان نرسیده است.

وی افزود: علی رغم کمک های زیادی که برای زلزله زدگان استان کرمانشاه، توسط هنرمندان و ورزشکاران شاخص یا همان سلبریتی ها از مردم جمع آوری شد، این کمک ها به خوبی بین حادثه دیدگان توزیع نشد و می توان گفت که ردپایی از این کمک ها دیده نمی شود.

وی تصریح کرد: مدیریت نکردن در توزیع کمک های مردمی بین زلزله زدگان و ابراز نارضایتی آنها، موجب تضعیف اعتماد مردم به سلبریتی ها در واگذاری کمک هایشان برای رساندن به حادثه دیدگان است و نبود نظارت و مدیریت در تقسیم این کمک ها از انتخاب هنرمندان به عنوان واسطه، مردم را دچار تردید می کند.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی از فضای حاکم بر مناطق زلزله زده برای قهرمان سازی خود سوء استفاده می کنند و این مسئله به نوعی بازی با احساسات مردم و سوء استفاده از این احساسات به شمار می رود.

تجری خاطرنشان کرد: برخی از سلبریتی ها با حضور در مناطق زلزله زده اشک تمساح ریختند و مردم را تحت تاثیر قرار دادند که به زلزله زدگان کمک کنند و مباحثی از این دست را مایه واریز پول به حساب خود قرار دادند اما در حال حاضر خبری از این کمک ها نیست و هنوز بسیاری از زلزله زدگان با وجود سرمای هوا بدون سرپناه مناسب مانده اند.

وی افزود: اگر هم در مواردی توزیع کمک های جمع آوری شده توسط سلبریتی ها در مناطق زلزله زده انجام شده باشد به صورت پنهانی بوده است و معرفی افرادی که کمک ها را دریافت کرده اند نیز توسط رابطان و وابستگان آنها صورت گرفته است.

سلبریتی ها پول زلزله زده ها را تحویل ندادند

اما اکنون اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران نیز به گلایه از سلبریتی ها پرداخت.

وی گفت: هنوز پولی که هنرمندان جمع آوری کردند برای زلزله کرمانشاه به دستگاه‌ها پرداخت نشده و امیدواریم این مبالغ که جمع آوری شده زودتر پرداخت شود.

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …