مدیرعامل شرکت کنتور سازی ایران بازداشت شد. کارگران 6 ماه دستمزد نگرفته اند

در ماههای گذشته کارگران کنتور سازی ایران در قزوین بارها علیه عدم پرداخت دستمزدها دست به اعتراض زده  و موفق نشد ه اند دستمزدهای معوقه شان را بگیرند.. اکنون خبر می رسد که مدیر عامل این کارخانه بازداشت شده است. روزنه

کارگران کنتور سازی ایران هم  برای دریافت  معوقات مزدی خود شکایتی رادر مراجع قضایی واداره کار شهرستان البرز قزوین مطرح کرده اند.

براساس خبری که امروز در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، به دستور مقامات قضایی، مدیرعامل شرکت کنتور سازی ایران بازداشت و روانه زندان شد. یک منبع آگاه در دادسرای مبارزه با مفاسد اقتصادی به دیگر رسانه‌ها گفته است، مدیرعامل شرکت کنتور سازی ایران دقایقی قبل  به دستور مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شده است.

از قرار معلوم این کارفرما  در راستای ضرر  و زیان سهامداران حقیقی شرکت کنتور سازی ایران مورد پیگرد مراجع قانونی قرار گرفته وبازداشت شده است.

گفته می شود پیش از این نیز  مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار ، خبر داده بود که با توجه به حساسیت مقامات قضائی دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی بر روی این پرونده، مدیر عامل این شرکت ممنوع‌الخروج شده است.

طبق گزارش«محمدعلی شیری زاد» با توجه به شکوائیه‌های متعدد  به سازمان، هم اکنون اسناد و مدارک کامل به مقامات قضائی ارائه شده است، همچنین با حضور مستمر همکاران در شعبه رسیدگی‌کننده و ارائه توضیحات لازم، بازپرس بطور کامل در جریان تمامی جزئیات پرونده قرار گرفته است.

این خبر در حالی  در رسانها منتشر شده است  که کارگران کنتور سازی ایران هم  برای دریافت  معوقات مزدی خود شکایتی رادر مراجع قضایی واداره کار شهرستان البرز قزوین مطرح کرده اند.

در این زمینه به نقل از کارگران این واحد گفته شده که آنها در سال جاری فقط سه ماه دستمزد دریافت کرده اند و شش ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

از قرار معلوم در شش ماه گذشته، حق بیمه این کارگران نیز پرداخت نشده  وآنها   طی یک سال گذشته برای محقق شدن مطالبات مزدی خود مرتبا در محوطه کارخانه ومقابل ساختمان نهادهای مختلف دولتی در شهرستان واستان قزوین دست به اعتراض  صنفی می زنند.ایلنا

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …