مصدومان انبار گوگرد پالایشگاه اصفهان به ۲۰تن رسید

در حادثهروز دوشنبه انبار گوگرد پالایشگاه اصفهان ۲۰ نفر دچار مسمومیت با  گازهای گوگردی مثل SO22 شده که به بهداری شرکت های همجوار منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

بر اساس گزارش این منابع، شمار بسیاری از این مسموم شدگان به صورت سرپائی تحت مداوا قرار گرفته و تعدادی دیگر نیز به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل گردیدند.

همچنین بر اساس پیگیری های خبرنگار ایلنا با بیمارستان گلدیس شاهین شهر اصفهان مسئولان اورژانس این بیمارستان از هرگونه پاسخگوئی در این زمینه خودداری کردند. همچنین بنا به گزارش مقامات آگاه، این انبار دوبار دچار حریق شد و کمبود مراکز پزشکی در این منطقه صنعتی یکی از معضلاتی است که امدادرسانی در هنگام حادثه را با مشکل روبه رو می سازد. ایلنا


مدیر روابط عمومی و سخنگوی پالایشگاه نفت اصفهان با تکذیب خبر مصدومیت ۱۰۰ کارگر در این پالایشگاه اعلام کرد که آتش سوزی صبح امروز ۱۰ مصدوم بر جای گذاشته است.

به گزارش ایلنا، «محمد صادق حاجیان»  اعلام کرد که آتش سوزی ساعت ۱۱ صبح امروز در پالایشگاه نفت اصفهان ۱۰ کارگر مصدوم بر جای گذاشته است.

حاجیان با تکذیب خبر مصدومیت ۱۰۰ کارگر در این پالایشگاه، در خصوص علت وقوع این حادثه، گفت: سوزی گفت: در اثر دمای بالای هوا گوگرد های پالایشگاه دچار آتش سوزی شدند و البته آتش در ده دقیقه مهار شد.

در عین حال یک منبع آگاه در استان اصفهان به ایلنا گفت که مصومیت این ۱۰ کارگر جزئی بوده و  در بیمارستان بستری شده‌اند.

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …