نابودی کل نظام شعار ماست!

بعد از مرگ آیت الله قاتل حالا رژیم می خواهد از طریق برگزاری یک سیرک انتخاباتی دیگر در ۸ تیر ۱۴۰۳ (۲۸ ژوئن ۲۰۲۴) جانشینی برای قصاب تهران تعیین کند.

همه ما می دانیم که با سرکوب بیرحمانه آزادیهای سیاسی و مدنی، انتخابات در جمهوری اسلامی هیچ معنایی ندارد. حتی خودی‌هایشان را هم از همین الان مورد تهدید قرار داده‌اند که مبادا “انتخابات” را تحریم کنند یا علیه کاندیداهای مورد نظر خامنه‌ای انتقادی بکنند. مشتی قاتل و جنایتکار را بطور گزینشی در مقابل مردم می گذارند و از مردم می خواهند که به یکی از آنها رای دهند تا برای رژیم شان مشروعیتی دست و پا کنند. اما ما پاسخ تقلاهای این رژیم درمانده را با انقلاب و اعتراض داده ایم. در خیابانها آنجا که فریاد زدیم “جمهوری اسلامی نابود باید گردد”، ” ایستاده ایم تا پایان” و “خامنه ای ضحاک میکشیمت زیر خاک!”

در تداوم شادی از مرگ رئیسی ، در روز ۸ تیر (۲۸ ژوئن) یکبار دیگر به جهانیان نشان دهیم که رای ما سرنگونی جمهوری اسلامی است. نمایش مسخره انتخابات ارزانی خودشان باد! در هشتم تیر بار دیگر با صدای بلند می گوییم “خامنه ای قاتله، حکومتش باطله”، ” رژیم اعدام نابود باید گردد”، “حکومت زن ستیز نابود باید گردد”، “حکومت بچه کش نابود باید گردد”!

در مراکز به اصطلاح رای گیری در خارج کشور جمع می شویم تا ضمن اعتراض به مضحکه انتخاباتی رژیم، صدای انقلاب زن زندگی آزادی و صدای همه کسانی باشیم که به خاطر آزادی و رهایی به خیابان‌ها آمدند و توسط این رژیم جنایتکار به قتل رسیدند.

برای آزادی، برای یک زندگی بهتر، برای پایان دادن به اعدام و جنایات سازمان‌یافته حکومتی، برای برانداختن آپارتاید جنسیتی، برای ریشه کن کردن فقر و نداری روز ۲۸ ژوئن (۸ تیر) به خیابان‌ها می آییم و با اتحاد و یگانگی خود در همه جا شعار سرنگونی جمهوری اسلامی و نابودی کل نظام ستم و تبعیض و اعدام را سر خواهیم داد.

کمیته بین المللی علیه اعدام

۱۸ خرداد ۱۴۰۳- ۷ ژوئن ۲۰۲۴

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …