پوستر باشگاه سپاهان برای دیدار تیم زنان این باشگاه با آوای تهران، تبلیغ جنگ و..

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی باشگاه سپاهان برای دیدار تیم زنان این باشگاه با آوای تهران پوستری بت مضمون جنگ منتشر کرده که گویا این فدراسیون دستور اصلاخ آن را داده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی باشگاه سپاهان برای دیدار تیم زنان این باشگاه با آوای تهران پوستری با مضمون جنگ منتشر کرده که گویا این فدراسیون دستور اصلاح آن را داده است.

وب سایت حکومتی فدراسیون و کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ با توجه به طرح پوستر منتشره از سوی باشگاه سپاهان اصفهان درباره دیدار تیم بانوان این باشگاه مقابل آوای تهران در صفحات رسمی باشگاه متبوع، این باشگاه ظرف ٤٨ ساعت می بایست توضیحات و دفاعیات مکتوب خود را در این باره به کمیته انضباطی ارسال کند.پس از این اتفاق باشگاه سپاهان طرح پوستر جنجالی خود برای دیدار با آوا در تهران را اصلاح کرد.

پخش این پوستر واکنش های زیادی را بدنبال داشته است.بسیاری از استفاده از نمادهای جنگ در این پوستر تبلیغاتی انتقاد کردند.برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از جمله فاطمه ابراهیمی، خبرنگار ورزشی در استوری در اینستاگرام خود نوشته است: «آنها با طراحی این پوستر از المان جنگ استفاده کردند و با زدن بمب به برج میلاد که نماد استان تهران هست، گفتند دارند می‌آیند که تهران را خراب کنند!»

پوستر اصلاح شده

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …