کرونا: دو برابر شدن آمار فوتی ها، بستری شدن بیش از ۱۰ هزار نفر در عرض دو هفته

وب سایت همشهری آنلاین، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش فوت و ابتلای کووید-۱۹ را در کل کشور در هفته دوم مردادماه یعنی هفته ۱۲۸ اپیدمی  به تفکیک استان ها منتشر کرد. بر اساس این گزارش، فوتی‌ها از ۲۰۴ نفر در هفته اول مرداد به ۳۴۱ نفر در هفته دوم مرداد، بستری‌ها از ۷ هزار و ۳۷۶ نفر به ۱۰ هزار و ۶۳۴ بیمار و بستری های سرپایی نیز از ۴۶ هزار و ۱۷۱ به ۵۳ هزار و ۴۳۸ بیمار رسید.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در هفته اخیر استان‌های تهران، کرمان، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان، خوزستان، لرستان، قم، فارس، گلستان، یزد، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، مرکزی، هرمزگان، البرز، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، همدان، کرمانشاه، بوشهر، سمنان، قزوین، کردستان، ایلام، یاسوج، سیستان و بلوچستان، زنجان و اردبیل افزایش بارز بستری را داشته‌اند.

وضعیت کرونا در تهران

در استان تهران نیز تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر، ۲۵۰۵ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۱۴۸۳ نفر و تعداد موارد فوتی تهران در هفته اخیر ۸۶ نفر بوده است. در حالی که در هفته ماقبل تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در تهران، ۲۱۷۴ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۱۰۷۱ نفر و تعداد موارد فوتی تهران ۳۶ نفر بود. از ایسنا و همشهری آنلاین

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …