گرامی باد یاد بهرام جهانبخش کادر حزب کمونیست کارگری ایران

گرامی باد یاد بهرام جهانبخش کادر حزب کمونیست کارگری ایران
با تاسف و تالم فراوان به اطلاع می رسانیم که بهرام جهانبخش کادر حزب کمونیست کارگری ایران روز یکشنبه ۲۸ می ۲۰۲۳ در اثر حمله قلبی جان باخت. جانباختن این رفیق مبارز و دوست داشتنی را به تک تک اعضای خانواده ایشان و بویژه فرزندانش که پدر خود را از دست دادند و همچنین رفقای حزبی و همه کسانی که وی را می شناختند از صمیم قلب تسلیت می گوییم.
بهرام جهانبخش از سالها پیش عضو حزب کمونیست کارگری بود و در عرصه های مختلف مبارزه علیه جمهوری اسلامی و برای ساختن یک دنیا بهتر مشارکت فعال داشت. او یکی از اعضای وفادار حزب بود که برای موفقیت آرمانهای انسانی حزب از هیچ کوششی دریغ نمی کرد وی چه در تشکیلات حزب در سوئد و چه در کشور نروژ که آخرین محل سکونت وی بود در فعالیتهای مبارزاتی شرکت داشت و از همراهان انقلاب زن زندگی و آزادی بود. حزب ما و جنبش انقلابی در ایران یک رفیق مبارز و یک همراه بسیار خوب خود را از دست داد.
ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده و بستگان وی و همه رفقا و دوستانش عهد و پیمان می بندیم که راه وی برای رسیدن به جامعه ای آزاد و برابر و بری از ستم و استثمار را پی بگیریم و از هیچ کوششی برای ساختن چنین جامعه ای دریغ نکنیم. یاد بهرام جهانبخش عزیز همیشه گرامی باد!
کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۹ خرداد ۱۴۰۲- ۳۰ می ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

کارزار حمایت از شریفه محمدی شماره ۸:اتحادیه‌های کارگری بیشتری به کارزار حمایت از شریفه محمدی پیوستند

اتحادیه خدمات عمومی بریتیش کلمبیا در کانادا با ارسال سه نامه اعتراضی به دبیر کل …