آرمیتا گراوند به‌دلیل «خونریزی مغزی و خونریزی در جمجمه» همچنان در کُما است

رادیوفردا از یک منبع مطلع در بیمارستان فجر در منطقه نیروی هوایی تهران کسب اطلاع کرد که آرمیتا گراوند، دختر دانش‌آموزی که روز ۹ مهر پس از بیهوشی در واگن مترو به بیمارستان منتقل شد، دچار «خونریزی مغزی و خونریزی در جمجمه» شده و «دلیل افت فشار و بیهوشی او همین مسئله است».

بر اساس این گزارش، آرمیتا گراوند در این بیمارستان «همچنان در کُما به‌سر می‌برد»، اما در مورد علت به کما رفتن او به طور شفاف اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

منبع رادیوفردا پیشتر به نقل از شاهدان عینی که با آرمیتا به بیمارستان رفته بودند، گفته بود که هنگام ورود سه دختر دانش‌آموز به ایستگاه مترو، چند مأمور به آن‌ها که حجاب اجباری بر سر نداشتند تذکر دادند و پس از درگیری لفظی، یکی از مأموران، آرمیتا گراوند را هُل داد.

پدر آرمیتا: چند روزی است از وضعیت دخترم خبری ندارم

در همین حال، پدر آرمیتا گراوند در مصاحبه‌ای گفته که چند روزی است از وضعیت دخترش خبر ندارد «و تا جایی که خبر دارم در کما است».

او در مصاحبه با روزنامه اینترنتی «فراز» درباره آخرین وضعیت دخترش گفته است: «حقیقتا من اطلاع چندانی از وضعیت آرمیتا ندارم. در بیمارستان نیستم. سر کارم. چند روزی است که از آرمیتا خبری ندارم».

پدر آرمیتا گراوند که نام او اعلام نشده است، در پاسخ به خبرنگار «فراز» که «وضعیت آرمیتا در حال حاضر چطور است؟» گفت: «من در جریان نیستم. تا جایی که خبر دارم در کما هست. فقط همین را می‌دانم».

آذر آبراهیمیان، خبرنگار «فراز»، که این مصاحبه را انجام داده است در صفحه توئیتر خود نوشته که پدر آرمیتا «بریده بریده» حرف می‌زد.

مشخص نیست که این مصاحبه در چه شرایطی انجام شده است و رادیو فردا هم نمی‌تواند به‌طور مستقل صحت و سقم این اظهارات را تایید کند.

پیشتر یک منبع مطلع به رادیو فردا گفته بود طبقه اول بیمارستان فجر که آی‌سی‌یو این بیمارستان در همین طبقه قرار دارد، در کنترل نیروهای امنیتی است.

مأموران لباس شخصی در بیمارستان حضور دارند و اجازه رفت‌وآمد به این طبقه به هیچ‌کس، حتی کارکنان بیمارستان داده نمی‌شود و از روز دوشنبه تمام ملاقات‌های این بخش لغو شده است. اجازه ملاقات به خانواده‌های بیماران دیگر در این بخش هم داده نمی‌شود.رادیو فردا

اینرا هم بخوانید

ناپدید شدن ۵۱ هزار پناهجوی خردسال در مسیر اروپا بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳

در اروپا بیش از ۵۱ هزار پناهجوی خردسال بدون همراه ناپدید شده‌اند. آنها بین سال‌های …