آمار قربانیان کرونا چندین برابر آمار اعلام شده حکومتی است.جمهوری اسلامی و سیاستهای ضد مردمی اش عامل گسترش کرونا و افزایش قربانیان است

وزارت بهداشت حکومت اعلام کرد در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۱۱ نفر رسید.همچنین  ۲هزار و ۳۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونادر کشور شناسایی شد که ۳۱۱ نفر از آنها بستری شدند.یک هزار و ۳۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. از ایسنا

روزنه: آمار مرگ و میر ناشی از کرونا چندین برابر آمار حکومتی است. مخفی کاری و بی تفاوتی حکومت در مقابله جدی با کرونا در طول بیش از دوسال گذشته، کرونا را تبدیل به یکی از بحران های بزرگ اجتماعی کرده است.

جمهوری اسلامی از زمان شیوع  کرونا، با بی تفاوتی و لاقیدی تمام در مقابله با این بیماری، کرونا  را تبدیل به یک بحران بزرگ اجتماعی کرد. ممنوعیت واردات واکسن خارجی، ادعای تولید واکسن داخلی، در کناربی تفاوتی در تهیه امکانات درمانی و بهداشتی وتجهیزات بیمارستانی، از دستگاههای تنفسی گرفته  تا سرم و دارو وو…، دهها هزار بیماران کرونانی به مرگ سوق داد. بیمارستانهای حکومت تبدیل به بزرگترین مراکز و مکانهای مرگ و میر کرونا شدند.  نتیجه این سیاستهای ضد انسانی منجر به این شده که طبق اخبار حکومتی تا به امروز بیش از ١٤٠ هزار نفر در اثر ابتلا به کرونا جانباخته اند. بر اساس گفته های برخی مقامات وزارت بهداشت حکومت و ارزیابی های سازما ن بهداشت جهانی، آمار قربانیان کرونا در ایران حداقل دو برابر آمار مرگ و میر حکومتی می باشد. مخفی کاری در اعلام آمار فوت شدگان هم یک سیاست حکومت است.

سیاستهای تاکنونی حکومت خود عامل گسترش این بیماری شده است. سیاستی که اوضاع را “عادی نمایی” کرد، با گشایش فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی وراه اندازی تولید، راه اندازی مضحکه نمایشات مذهبی محرم، عاشورا و سالگرد جنگ هشت ساله و … در اقدام بعدی گشایش مدارس و..زمینه های گسترش سریع این بیماری به سراسر کشور را فراهم کرد. نتیجه این سیاستهای حکومت کرونا را تبدیل به بزرگترین بحران جاری در کشور کرده است. بحرانی که جان هزاران نفر را گرفته و زندگی میلیونها نفر را با مخاطرات جدی مواجه کرده است. اثرات و تبعات این سیاست ضد انسانی در مقابله با کرونا، سالها بر پیکر جامعه باقی خواهد ماند. اکنون بعد از گذشت بیش از دوسال از شیوع کرونا، رژیم همچنان همان سیاستهای سابقش را در برخورد به این بیماری ادامه می دهد. با این تفاوت که  ازا واخر سال گذشته بخشا مجبور شده واکسن وارد کرده و اقدام به واکسیناسیون بود.

کرونا هم “نعمت الهی” برای حکومت است.اولین مسئول بحران اجتماعی کرونا جمهوری اسلامی و سیاستهای ضد مردمی اش در برخورد به این بیماری، شکل و نحوه مقابله رژیم با آن است. حکومت عامدانه و با لاقیدی تمام، با عدم کنترل و مقابله با کرونا، عملا کاری در این جهت انجام نداد و اوضاع را به حال خودش رها کرد. جمهوری اسلامی و سیاستهای شد انسانی اش مسئول مستقیم مرگ دهها هزار نفربر اثر کرونا است.این هم جنایت دیگری است که در پرونده جنایات بیش از چهار دهه حکومت ثبت شده است.

اینرا هم بخوانید

محمد رسول‌اف می‌گوید ایران را ترک کرده و در «مکانی نامعلوم در اروپا» حضور دارد

‌محمد رسول‌اف، کارگردان در صفحه اینستاگرام خود خبر داده که ایران را ترک کرده و …