اخبار زلزله کرمان: زلزله ۵.۶ ریشتری امروز در کرمان. 55 مصدوم. پس لرزه ها ادامه دارد

از زوز سه شنبه زلزله های متوالی در استان کرمان ادامه دارد. حکومت میگوید 55 نفر مصدوم شده و چندین روستا ویران شده است. پس لرزه های 5 و بالای 5 ریشتری ادامه دارد.  هواد سرد و بارانی است. کمبود امکانات وجود دارد.اخبار زلزله برگرفته از رسانه های حکومتی ضمیمه است. روزنه

 

رئیس اورژانس استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم:زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد امروز کرمان ۵۸ مصدوم داشت.تمام مصدومین به دلیل آسیب‌های غیر‌مستقیم ناشی از ترس و فرار دچار جراحت شده‌اند.

*تسنیم:بخشدار هجدک با اشاره به اینکه بیشترین میزان خسارت زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد امروز در روستای “گزک” بود گفت: مردم در منطقه هجدک شب سرد گذشته را در چادر سپری کردند.

مهر:زمین در پی بروز دو زمین لرزه ۶.۱ و ۵.۱ بار دیگر زمین لرزه ای شدید کرمان را تکان داد.شدت این زمین لرزه ۵.۶ ریشتر ثبت شده است.

*زلزله در کرمان، کوهساران راوراین زمین لرزه ها باعث رعب و وحشت اهالی ۱۶ روستای این بخش شده و با وجود سرمای شدید هوا مردم مجبورند در چادرها بمانند. مشترکان تلفن همراه در مناطق زلزله زده با اختلال و قطع ارتباطی روبرو هستند.

* در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری صف های طولانی بنزین و و ترافیک سنگین نیمه شب گذشته در کرمان ایجاد شد.۵۵ نفر بر اثر زمین لرزه مصدوم شدند/ فروش نیم میلیون لیتر بنزین

*در پی وقوع زلزله 6.1 ریشتری مردم کرمان شب گذشته را در خیابانها و در خودرو ها و پارک ها به سر بردند.

*زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر دقایقی پیش هجدک را بار دیگر لرزاند.

 

 

 

اینرا هم بخوانید

چهاردهمین روز اعتراض کارگران کاغذسازی پارس به همراه بازنشستگاه هفت تپه مقابل فرمانداری شوش

اعتراضات و تجمعات کارگران کاغذسازی پارس امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) به چهاردهمین روز رسید. …