ادامه پلمب واحدهای صنفی و گردشگردی به اتهام «بی‌توجهی به حجاب»

در ادامه پلمب واحدهای صنفی و گردشگردی به خاطر سر باز زدن زنان از حجاب اجباری، روز شنبه یک فروشگاه زنجیره‌ای در رشت، ۲۱ واحد صنفی در متل قوی مازندران، یک کافه در آبادان، مطب یک پزشک در مشهد و یک تالار و طلافروشی در سیرجان پلمب شدند.

همزمان موج پلمب اماکن تجاری، گردشگری و حتی مراکز پزشکی به اتهام «بی‌توجهی به حجاب» ادامه دارد و روز شنبه ۲۳اردیبهشت شعبه خیابان حاجی‌آباد رشت «هایپر احمدی»، از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در استان‌های شمالی، به اتهام «بی توجهی به حجاب و عدم رعایت شئونات اسلامی» به دست نیروهای اداره اماکن فرماندهی انتظامی گیلان پلمب شد.

در مازندران نیز حسین شریف‌پور، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی این استان، با اشاره به بازرسی از ۲۱۶ واحد صنفی در منطقه گردشگری «متل قو» گفت که در این بازرسی‌ها به ۶۴ واحد صنفی اخطار پلمب داده شد، از ۱۳۱ واحد صنفی تعهد اخذ شد و ۲۱ واحد صنفی نیز به اتهام «عدم رعایت موازین اخلاقی و صنفی» پلمب شدند.

*کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهر آبادان در استان خوزستان، نیز روز شنبه از پلمپ یک کافه معروف این شهر به دلیل «بی توجهی به حجاب و عدم رعایت شئونات اسلامی» خبر داد.
پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت نیز اعلام کرد که «مطب یکی از پزشکان عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد» به این اتهام که «از پذیرش یک زن محجبه ‌خودداری کرده»، پلمب شد و پرونده این پزشک به هیات بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع شد.

*در استان کرمان نیز، مجتبی قدیمی دادستان سیرجان گفت: «در پی انتشار کلیپی مبنی بر هنجارشکنی کارکنان یک گروه اقتصادی بخش خصوصی در یک جشن، دستورات پلمب تالار و طلافروشی مربوط به این گروه اقتصادی صادر شده است.»

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …