ادعای خبرگزاری سپاه مبنی بر کشته شدن سه نیروی نظامی حکومت در جریان اعتراض دراویش

خبرگزاری فارس وابسته به سپا ه ادعا کرد در پی حمله خشونت بار دراویش گنابادی به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران ۳ تن از ماموران این کلانتری کشته شدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.

بنا به ادعای فارس تجمع دراویش در مقابل کلانتری ۱۰۲ از عصر امروز به تشنج کشیده شد. اما حمله خشمگین یکی از هوداران این فرقه با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.
حرکت این اتوبوس در خیابان پاسداران باعث آسیب رسیدن به ۱۲ دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.نیروی انتظامی  همه مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است. فارس مدعی شد:نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شهروندان همه مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.

در همین حال سخنگوی ناجا با اعلام این مطلب که عوامل به شهادت رساندن سه مأمور یگان امداد پلیس تهران در کسری از زمان دستگیر شده‌اند، به برهم‌زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی برخورد قاطع صورت می‌‌گیرد.روزنه

*************

گزارش ایلنا در این باره

منتظر المهدی ناجا در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۰:۳۰ با اعلام این خبر گفت: در آستانه شهادت بانوی دو عالم عوامل فریب‌خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مزبوحانه و خباثت‌آمیز با یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان‌بخشی به امنیت در منطقه حاضر بودند به شهادت رساندند.

نیروی انتظامی با اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هرکس و با هرهویتی قاطعانه برخورد می‌کند تا بدانند کسی را یارای تعدی به امینت عمومی نیست.به گزارش خبرنگار ایلنا، پیگیری‌ها حکایت از این دارد که تعداد پنج تن از ماموران ناجا نیز به دلیل مصدومیت به برخی از بیمارستان‌های شهر تهران منتقل شده‌اند.

اینرا هم بخوانید

کامرون وزیر خارجه انگلیس:”تروریستی اعلام کردن سپاه در راستای منافع بریتانیا نیست”!

دیوید کامرون، وزیر خارجه بریتانیا، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت اعلام کرد که افزودن نام سپاه …