اسرائیل می گوید در حمله به جنین”یک هسته تروریستی” حماس را نابود کرده

در ادامه عملیات‌های ارتش اسرائیل به مناطقی در کرانه باختری، ارتش این کشور از کشته‌ شدن وسام حازم، یک فرمانده ارشد محلی حماس، خبر داد.ارتش اسرائیل روز جمعه ۹ شهریور ( ۳۰ اوت) در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمله پهپادهای اسرائیلی به جنوب جنین در کرانه باختری “یک هسته تروریستی” را هدف قرار داده است.

 ارتش اسرائیل افزود وسام حازم، فرمانده ارشد گروه تروریستی حماس، در حمله روز جمعه پهپادهای اسرائیلی به خودرویی در شهر زبابده، در جنوب جنین کشته شد.این نهاد همچنین افزود در حمله‌های هوایی این کشور در روز جمعه، دو عضو دیگر حماس نیز کشته ‌شده‌اند.

ارتش اسرائیل در سلسله توئیت‌هایی بر روی شبکه اجتماعی اکس نوشت بلافاصله پس از این حمله، یک پهپاد اسرائیلی دو مرد دیگر را در حال فرار از خودروی حازم هدف قرار داد و آن‌ها را کشت. ارتش اسرائیل این دو نفر را را تروریست و اعضای حماس معرفی کرد.

اسرائیل از روز چهارشنبه دور جدیدی از عملیات نظامی در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله طولکرم و جنین را آغاز کرده است.این عملیات بزرگترین حمله اسرائیل به کرانه باختری از زمان شروع جنگ با گروه تروریستی حماس پس از حمله به خاک اسرائیل در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. دویچه وله

اینرا هم بخوانید

قیمت شیر خشک در یک سال اخیر، ۶۸ درصد و طی سه سال اخیر نیز ۱۹۱ درصد افزایش یافته است

 قیمت شیر خشک از مرداد ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۳ نشان می‌دهد طی این سه سال، قیمت …