اصغر کریمی: در کنگره حزب کمونیست کارگری شرکت کنید!

خانواده های دادخواه، تشکل های کارگران، معلمان و بازنشستگان، تشکل های دانشجویی، کانون نویسندگان و کانون وکلا، ورزشکاران و هنرمندان متعهد و آزاده، نهادهای مدافع حقوق کودک و محیط زیست،, نهادها و شبکه های جنبش رهایی زن, خانواده های زندانیان سیاسی

در کنگره حزب کمونیست کارگری که به دلیل شیوع کرونا بصورت آنلاین در روزهای ۱۲ تا ۱۴ آذر برگزار میشود شرکت کنید. این حق شما است که با احزاب سیاسی تماس بگیرید، در میتینگ ها و همایش های آنها شرکت کنید، نظر بدهید، نقد کنید و یا انتظارتان را طرح کنید. این حق را حکومت از مردم گرفته است، حکومتی که از بدو سر کار آمدن و بعنوان اولین اقدام احزاب مخالف را ممنوع کرد، هزاران نفر از فعالین آنها را دستگیر و اعدام کرد و تماس و رابطه با آنها را امنیتی کرد، ۴۲ سال علیه آنها لجن پراکنی کرد و تلاش کرد جامعه را از حق تحزب و تشکل و پیوستن به احزاب یا ایجاد حزب و سازمان سیاسی خود محروم کند. اما همانقدر موفق شد که در جلوگیری از اعتصابات و تجمعات اعتراضی مردم و یا جلوگیری از شکل گیری تشکل های کارگری و مردمی موفق شد.

جمهوری اسلامی با تمام قوا و با استفاده از تمام ابزار سرکوب تلاش کرده است جامعه را از احزاب جدا کند، مانع پیوستن مردم به احزاب مورد نظرشان بشود، و با اینکار از توده ای شدن احزاب و شکل گیری آلترناتیوهای قدرتمند در مقابل حکومت جلوگیری کند چون میداند این مساله تا چه اندازه برای حکومت خطرناک و بنیان برانداز است. تحزب و متشکل شدن در احزاب سرنگونی طلب عرصه نبرد سیاسی مهمی است که باید به صورت یک جنبش گسترده قد علم کند و این حق را در عمل به حکومت تحمیل کند همینطور که اعتصاب و اعتراض و تشکل های مختلف در عمل به حکومت تحمیل شدند. این فرهنگی سیاسی است که باید تقویت شود، فرهنگ سازمانیابی و سازماندهی دیگران، فرهنگ گردآوری نیرو، فرهنگ عبور از جمهوری اسلامی.

از همه شما دعوت میکنم در کنگره حزب کمونیست کارگری شرکت کنید. این حزب همه کسانی است که برای آزادی و عدالت میجنگند. حزبی که تقویت کلیه جنبش های اعتراضی و حق طلبانه و تقویت تشکل های مردمی را یک امر مهم خود میداند. این حزب و کنگره اش را ابزاری برای تقویت اهداف آزادیخواهانه خود بدانید. به کنگره این حزب پیام بدهید و انتظاراتتان را از طریق پیام های صوتی یا کتبی به کنگره برسانید، توقعات خود را از حزب و کنگره اش مطرح کنید و به این طریق به رشد فرهنگ تحزب در جامعه نیز کمک کنید.

به امید حضور شما در کنگره دوازدهم حزب

اصغر کریمی

رئیس هیئت اجرایی حزب

۱۳ آبان ۱۴۰۰ (۴ نوامبر ۲۰۲۱)

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …