“اصلاح ۹۸ سنگ قبر با عکس بی‌حجاب و بدحجاب در بهشت زهرا”!

سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا درباره تصاویر مکشوفه در قبرستان بهشت زهرا گفته است:”۹۸ سنگ قبر با عکس بی‌حجاب و بدحجاب را اصلاح کردیم”. موضع ما از روز اول حضورمان مشخص بود و این موضوع را به صراحت هم اعلام کردیم اگر چه از سوی رسانه‌های معاند و مخالف مورد اهانت قرار گرفتیم و این شبکه‌ها موضوع را به استهزاء گرفتند. در ادامه تصمیم گرفته شد” ۹۸ سنگ قبر با عکس بی‌حجاب و بدحجاب در بهشت زهرا اصلاح شود”!

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا تاکید کرد: ما همچنان بر روی عقاید خود هستیم. واقعاً در شأن آرامستان مؤمنان نیست که تصویر خانم‌های مؤمن را به شکل کشف حجاب و بی‌حجاب روی سنگ‌های قبر حکاکی کنند. این تصاویری هم که نصب کرده‌اند همه متعلق به دوره‌های پیشین بوده و ما در این دوره به جد مانع از این اتفاق بوده‌ایم.

او تاکید کرد: ما در این دوره اعلام کردیم در صورتی که سنگ فروش یا نصاب نسبت به نصب چنین تصاویری اقدام کند، با آن مجموعه به طور کامل قطع ارتباط کرده و دیگر اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهیم داد.او گفت: در ماه‌های اخیر ۹۸ سنگ با تصاویر مکشوفه با هماهنگی خانواده متوفیان جمع آوری و اصلاح شد. همشهری آنلاین

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …