اطلاعیه خبری درباره تهدید به مرگ و بمب گذاری علیه رهبری حزب کمونیست کارگری و تلویزیون کانال جدید!  

در دو روز گذشته افراد ناشناسی در چند مورد طی تماس تلفنی با فعالین حزب اطلاع داده اند که جمهوری اسلامی از طریق برنامه ریزی های سپاه قدس قصد دارد که مینا احدی، حمید تقوایی و کیان آذر، از رهبران حزب کمونیست کارگری را ترور کنند. در این تلفن ها از بمب گذاری قریب الوقوع در جلسه مینا احدی و همچنین خطری که تلویزیون کانال جدید و کارکنان آنرا تهدید میکنند، صحبت شده است. 

بدنبال این تماس های تلفنی، مینا احدی که در مرکز این تهدیدات بوده است بلافاصله با پلیس آلمان تماس گرفته و آنها را در جریان این تهدیدات تروریستی قرار داده است. پلیس آلمان این تهدیدات را بسیار جدی قلمداد کرده است و اقدامات فوری و موثرتری در محافظت از وی بعمل آورده است. مسئولین حزب در سوئد نیز در تماس با پلیس این کشور قرار دارند تا اطلاعات مربوط به این تهدید ها را در اختیار پلیس سوئد قرار دهند.

جمهوری اسلامی رژیم ترور و ارعاب و اعدام است و بس. فعالیت های گسترده حزب و گسترش نفوذ و محبوبیت کانال جدید بی تردید خاری در چشم جمهوری اسلامی است. حزب این تهدیدات را از سر استیصال و زخم خوردگی رژیم میداند، آنرا جدی میگیرد و اقدامات لازم را در دستور قرار میدهد. بهترین جواب به این تهدیدات طبعا گسترش فعالیت های حزب در داخل و خارج علیه جمهوری اسلامی است.

ما بار دیگر توجه افکار عمومی جهان را به ضرورت مقابله جدی با رژیم تروریست جمهوری اسلامی جلب میکنیم. جمهوری اسلامی باید از همه مجامع و نهادهای بین المللی طرد شود و تمامی سفارتخانه های آن بعنوان مراکز تروریستی بسته شود. 

سرنگون باد جمهوری اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

دو روز مهم اعتراضی برای معلمان در سراسر کشور

فراخوانهای بسیاری به مناسبت اول مه روز جهانی کارگر داده شده است. در کنار فراخوان …