اطلاعیه شماره یک ، کمپین دیگر بس است!

جنگ نهایی با حکومت اسلامی ایران برای ورود زنان به ورزشگاهها آغاز شده است !
مسئولین فیفا اتمام حجت کردند، و مسئولین ورزش در ایران، میگویند، ورود زنان در رقابتهای ملی آزاد است!!
فیفا و مقامات جمهوری اسلامی، زیر اعتراضات زنان و مردم، یک گام عقب می نشینند، فیفا بیانیه میدهد که باید زنان وارد ورزشگاهها شوند و این محدودیت باید کاملا ملغی شود . جیانی اینفانتینو رییس فیفا، روز گذشته ١٩ سپتامبر با صدور یک بیانیه رسمی گفت “امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان این کشور متوجه خواسته‌های متعدد ما در مورد این وضعیت غیر قابل قبول شده باشند. در چند وقت اخیر، من و بخش اداری فیفا بارها با آن‌ها تماس گرفته‌ایم. ما نمایندگانی از اعضای فیفا را در حال حاضر در ایران داریم و منتظرم اخبار خوبی از آن‌ها بشنوم.
موضع ما شفاف و قاطع است؛ زنان در ایران باید اجازه حضور در ورزشگاه‌های فوتبال را داشته باشند. ما متوجه هستیم که پیش از این کار باید قدم‌هایی برداشته شود تا این حضور در مسیری امن و مناسب باشد اما اکنون زمان ایجاد این تغییرات فرا رسیده است و فیفا توقع پیشرفت مثبت در این مسئله را از بازی خانگی تیم ملی فوتبال ایران در ماه اکتبر (ماه آینده) دارد.”.
همزمان مسعود سلطانی‎فر، وزیر ورزش جمهوری اسلامی ایران، در نشستی با خبرنگاران از آماده بودن زیرساختها برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها خبر داد.
او گفت: “زیرساخت ها در تمام استادیوم های کشور برای ورود بانوان به ورزشگاه ها آماده است. ورودی جداگانه، مکان ویژه بانوان، سرویس بهداشتی جداگانه، ،معبرها و راهروی جداگانه، جایگاه و انتظامات جداگانه همگی آماده است تا بانوان با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی و امنیت کامل وارد ورزشگاه ها شوند.”.
او ابراز امیدواری کرد که ابتدا زنان در “رقابت های ملی” تماشاگر بازی‌ها باشند و “کم کم عرصه را گسترش” دهند.
زیرساختها و جدا سازی راه ورود و خروج زنان و تاکید بر زیر ساخت باز یک تشبث دیگر حکومتی ها است. امنیت زنان وقتی تامین میشود که اراذل و اوباش حکومتی را از ورزشگاهها بیرون کنیم و دیگر مامور مسلحی نباشد که زنان را دستگیر و یا به آنها توهین کند. حکومت اسلامی زیر فشار مردم و بویژه اعتراضات زنان مجبور به عقب نشینی شده، اما میخواهد کماکان راه را برای فرار باز بگذارد. ابتدا میگویند زنان میتوانند در بازیهای ملی وارد استودیوم ها شوند و فیفا میگوید نخیر باید کلا این محدودیت را ملغی کنید. و سپس از آماده سازی حرف میزنند تا در مواردی بگویند آماده نیستند و زنان را مجددا به ورزشگاهها راه ندهند.
کمپین نه به آپارتاید جنسیتی اعلام میکند که باید کاری کرد که حکومت کاملا عقب نشینی کند و این قانون قرون وسطایی را لغو کند.
کمپین دیگر بس است! نه به آپارتاید جنسیتی در ایران!
٢٠ سپتامبر ٢٠١٩
لطفا طومار اعتراض به آپارتاید جنسی را امضا کنید.
https://secure.avaaz.org/…/Enough_is_enough__End_sexual_a…/…
اینستا گرام کمپین :
https://instagram.com/enough.is.enough____…

Twitter:
Twitter.com/EnoughApartheid
Facebook:
https://www.facebook.com/116947246348674/posts/121514735891925?sfns=mo

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …