اطلاعیه کمپین برای بایکوت جمهوری اسلامی: به تجمع اعتراضی در نیویورک در ۲۱ سپتامبر بپیوندید!

مسئول دفتر ابراهیم رئیسی دیروز اطلاعیه های قبلی حکومت مبنی بر شرکت رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در ماه جاری را تائید کرد. پیش از این نیز سخنگوی رئیسی ادعا کرده بود که مقدمات سفر وی به آمریکا تکمیل شده است.

در حالیکه وزارت امور خارجه آمریکا هنوز تایید نکرده است که آیا واقعا برای رئیسی ویزا صادر شده است یا نه، لازم است برای برپائی قوی ترین اعتراض به حضور این رئیس جمهور قاتل در مجمع عمومی سازمان ملل آماده شویم!

روز ۲۱ سپتامبر، روزی که قرار است رئیس ‌جمهور رژیم اسلامی، اگر موفق به دریافت ویزای ورود به آمریکا شود، حضورا در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، جامعه ایرانی و همه مخالفین حکومت اسلامی در یک تجمع اعتراضی در نیویورک گرد هم می ‌آیند. این تظاهرات را باید به یک نمایش بزرگ اعتراض به رئیسی و کل حکومت اسلامی تبدیل کرد!

ابراهیم رئیسی یک جنایتکار تحت پیگرد است که طی سالها در مقام های متعدد در جمهوری اسلامی مسئول کشتار هزاران زندانی سیاسی در تابستان ۶۷ و اعدام، بازداشت، شلاق و شکنجه مخالفین سیاسی، معترضان و شهروندان بی گناه بوده است. دولت رئیسی مسئول بازداشت اتباع خارجی و شهروندان دوتابعیتی در ایران بعنوان گروگان به اتهام ساختگی جاسوسی، و تنها در یک سال گذشته مسئول اقدام برای آدم ربائی و ترور اعضای اپوزیسیون جمهوری اسلامی در خاک آمریکا بوده است.

ما از دولت آمریکا می خواهیم که به ابراهیم رئیسی ویزا ندهد. اجازه ورود به آمریکا برای رئیسی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل توهینی بزرگ به مردم ایران، مردم آمریکا و خانواده های داغدار قربانیان بی شمار او است.

جای رئیسی نه در مجمع عمومی سازمان ملل بلکه در دادگاه برای رسیدگی به جنایات او علیه بشریت است. تنها سناریوئی که در آن باید به رئیسی اجازه ورود به آمریکا داده شود، برای شرکت در دادگاه برای رسیدگی به جنایات او علیه بشریت است!

کمپین ما خواستار بایکوت سیاسی جهانی جمهوری اسلامی، اخراج آن از جامعه بین المللی و محاکمه مقامات آن بدلیل کشتار مردم و جنایت علیه بشریت است.

نه کنار آمدن با این حکومت، بلکه انزوای سیاسی جهانی آن و اخراج آن از جامعه جهانی تنها پاسخ مناسب به وحشی گری و تروریسم رژیم اسلامی ایران و رئیس جمهور قاتل آن است.

همگی روز ۲۱ سپتامبر در نیویورک، از ساعت ۱ بعدازظهر، برای تظاهرات در مقابل مقر سازمان ملل جمع می شویم!

Dag Hammarskjold Plaza, East 47th St & 2nd Ave, NY 10017

کمپین برای بایکوت جمهوری اسلامی

۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲، ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

اینرا هم بخوانید

دو روز مهم اعتراضی برای معلمان در سراسر کشور

فراخوانهای بسیاری به مناسبت اول مه روز جهانی کارگر داده شده است. در کنار فراخوان …