در نمایش انتخاباتى جمهورى اسلامى شركت نكنيد!

نمايش انتخاباتى جمهورى اسلامى نشانه هاى وحشت اين رژيم از اعتراضات مردم را روز بروز و ساعت به ساعت آشكارتر و آشكارتر ميكند. سران و بنيانگذاران حكومت اسلامى كه خود را نمايندگان دائم العمر خدا بر روى زمين ميدانند، اختلافاتشان در تقسيم ثروت و قدرت بين خود و شيوه حفظ و بقاء حکومتشان را با لگد پرانى عليه همديگر به نمايش گذاشته اند.

شركت در مضحکه انتخاباتی جمهورى اسلامى با هر توجیهی، بويژه در شرايط امروز جامعه ايران، فقط در خدمت دشمن اکثریت عظیم جامعه ایران یعنی حکومت اسلامی است. اين روزها، ترس از مردم و ترس از اعتراضات متشكل و سازمانيافته آنها در چهره سران جمهورى اسلامى و سخنگويان اين حكومت موج ميزند. حال که سران حکومت به جان هم افتاده اند، ما میتوانیم با گسترش اعتراضات خود عليه فقر، عليه دستمزدهاى پايين، عليه تبعيض بر زنان، عليه تبعيض برمردم منتسب بر مليتهاى مختلف، عليه بى حقوقى هاى سياسى و اجتماعى و با خواست يك زندگى شايسته انسانى، جنبش علیه کل این حکومت را قدرتمندتر بکنیم. هر قدم پیشروی جنبش علیه رژیم اسلامی همانقدر این حکومت را به لبه پرتگاه نهاییش نزدیکتر میکند.

کارگران، زنان، جوانان ومردم آزادیخواه آذربایجان،

باید نمايش انتخاباتى جمهورى اسلامى را  بر سر سازماندهندگانش خراب کرد. همراه و همگام با مردم ستمدیده ومعترض در سایر نقاط ایرن، همراه با کارگران و زنان و جوانان متنفر از حکومت اسلامی در سراسر ایران، با عدم شركت در نمايش مضحک انتخاباتى جمهورى اسلامى عزم خود را براى سرنگونى اين حكومت و ايجاد يك جامعه آزاد و برابر بنمايش بگذاريد.

كميته آذربايجان حزب كمونيست كارگرى ايران

٢٥ ارديبهشت ١٣٩٦، ۱۵ می ۲۰۱۷

اینرا هم بخوانید

برای قضاوت آیندگان- شمی صلواتی

بر گرفته از دفتر یادداشت‌های روزانه‌ *از ما سوالات زیادی می پرسند…؟ البته ما«انسانگرایان»کور راه‌های …