اطلاعیه کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران: هیچ کس را به جرم فعالیت سیاسی نباید زندانی کرد! سیامک میرزایی و  همه زندانیان سیاسی باید آزاد گردند!

سیامک میرزائی یک فعال سیاسی از پارس آباد مغان است که دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در استان تهران، طی حکمی به ریاست قاضی حسنی او را به اتهام «تشکیل جمعیت غیرقانونی با هدف برهم‌ زدن امنیت کشور» به ۱۰ سال حبس تعزیری و دو سال تبعید به طبس محکوم کرده است.

او  از تاریخ 27 خرداد ماه سال جاری در اعتراض به زندانی شدن و بلاتکلیفی  و کارشکنی در پرونده اش و اذیت و آزار از طرف مسئولین قضائی و زندان، دست به اعتصاب غذا زده است.

رژیم جمهوری اسلامی به بهانه های مختلف، فعالین سیاسی  را دستگیر و  زندانی میکند و زندانیان را از جمله با بلاتکلیفی قضائی مورد اذیت و آزار قرار میدهد. بهانه گم شدن پرونده سیامک میرزائی هم از جمله مواردی است که رژیم  با اتکا به آن، این زندانی سیاسی را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران ضمن محکوم کردن زندانی نمودن هر فعال سیاسی با هر دیدگاهی، مسئولیت هر گونه عواقب ناشی از اعتصاب غذای این زندانی سیاسی را متوجه سیستم قضائی جمهوری اسلامی میداند. سیامک میرزائی و همه فعالین سیاسی و عقیدتی بدون قید و شرط باید آزاد گردند.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران

13 تیرماه 1396 – چهارم جولای 2017

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …