اطلاعیه کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران: آتنا قربانی نظامی است که بنیادش ضدیت با زن و کودک آزاری است!

 

 

بیش از سه هفته قبل، آتنا اصلانی، دختر 7 ساله اهل پارس آباد به قتل رسید. کودکی که لحظه ای از خانه بیرون رفت و هرگز به آغوش خانوداده اش برنگشت.

در پی تحقیقات پلیس، قاتل دستگیر و در نهایت به قتل آتنا اعتراف کرد. فضای عمومی شهر پارس آباد، به خاطر وقفه ای طولانی در روشن شدن سرنوشت آتنا و مشخص شدن آزار جنسی و قتل فجیعش بشدت تحت تاثیر این جنایت هولناک قرار گرفت. شرکت وسیع مردم در مراسم تشییع جنازه آتنا، نشان دهنده نفرت عمومی مردم از این جنایت هولناک و قاتل آتنا بود و حساسیت بالای اجتماعی نسبت به جنایت علیه کودکان را به نمایش گذاشت.

کمیته اذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران، این ضایعه درناک و غم انگیز را به خانواده گرامی و بستگان آتنا، به مردم شریف پارس آباد و همه انسانهای شریفی که در اقصا نقاط ایران از این خبر دردناک متاثر هستند تسلیت میگوید . ما از مرگ فجیع آتنا عمیقا متاثریم و خود را در کنار خانواده آتنا و مردم پارس آباد میدانیم.

خانواده داغدیده آتنا، مردم پارس آباد!

اعدام قاتل آتنا جنایت علیه کودکان در جمهوری اسلامی را پایان نخواهد داد.

آیا روشن نیست که با اعدام قاتلان ریشه و علل چنین جنایاتی علیه کودکان از صحنه جامعه ایران برچیده نمیشود؟ آیا روشن نیست که عامل و مسبب اصلی آزار جنسی و جنایت علیه کودکان نظام اسلامی است که در آن حتی در قوانین رسمی اش جایی برای دفاع ساده از کودکان در نظر گرفته نشده است؟ آیا روشن نیست که در این نظام کودکان در مقابل آزار جنسی و کودک آزاری بی پناه و بیدفاع رها شده اند؟

آیا در نظامی که قاری قرآن محبوب ولی فقیه بعد از تجاوز  سازمانیافته به کودکان راست راست میچرخد و افشا کننده اش زندانی میشود؛ آیا در نظامی که در آن امام کبیرش یعنی خمینی در فتواها و رساله اش “تمتع جنسی از کودکان” را بیشرمانه جایز میداند، کودکان ما مردم ایران کوچکترین امنیتی خواهند داشت؟ آیا در نظامی که آتنا اصلانی هفت ساله مان به قتل میرسد و آتنا دائمی حامی کودکان و بهنام ابراهیم زاده مدافع حقوق کودکان زندانی میشوند میتوان امنیتی برای کودکان تصور کرد؟

مردم شریفی که در قتل فجیع آتنای عزیزمان خون گریه کردید، باید کودکانمان را از چنگال نظامی رها کنیم که نه در قوانینش، نه در فرهنگ اسلامیش، نه در نظام سیاسی اش جگر گوشه هایمان کوچکترین امنیت ندارند و نخواهند داشت.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران

23 تیر ماه 1396 برابر با 14 جولای 2017

 

 

اینرا هم بخوانید

جمعه خونین زاهدان: نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم

روز  ۸ مهر ۱۴۰۱، روز جمعه خونین و سیاه زاهدان هرگز فراموش نخواهد شد. روزی که جنایتکاران یگان ویژه …