اعای قوه قضاییه در باره مرگ بهاره للهی:” وی در منزل شخصی فوت کرده نه در زندان”!

سایت اطلاع رسانی قوه قضائیه (میزان) نوشت: رسانه‌های مخالف مدعی شده‌اند که یک خانم به نام بهاره للهی در زندان به قتل رسیده و جسد او مخفیانه در بهشت سکینه کرج دفن شده است در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد در منزل شخصی خود فوت کرده است.

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرزدر این مورد مدعی شد در ساعت ۲۱ روز ۱۳ فروردین سال جاری حسب اعلام همسایه‌های یک مجتمع آپارتمانی در شهرک گلستانک محمدشهر کرج مبنی بر استشمام بوی نامطبوع از داخل یکی از واحدها، مأموران کلانتری به محل مراجعه و پس از باز کردن درب با جسد خانمی حدوداً ۴۰ ساله مواجه شدند.

****

درخواست ایسفا از خانه سینما درباره پیگیری علت فوت بهاره للهی، فیلمساز

در پی درگذشت بهاره للهی، فیلمساز کوتاه و عضو انجمن فیلم کوتاه ایران، رئیس هیئت مدیره این انجمن در نامه‌ای از مدیر عامل خانه سینما خواست این حادثه را پی‌گیری کند.

به گزارش سینماسینما، در این نامه آمده است:
احتراما پیرو انتشار اخبار و حواشی مختلف در مورد قتل، فوت یا درگذشت مشکوک خانم بهاره للهی از اعضای انجمن فیلم کوتاه ایران، خواهشمندیم در اسرع وقت و از طریق مراجع انتظامی، امنیتی و قضایی نسبت به دریافت گزارش واقعی از حادثه غم‌انگیز رخ داده اقدام مقتضی انجام دهید.

اعضای این صنف به طور جدی و مصرانه خواستار پیگیری و شفاف‌سازی در مورد چگونگی از دست دادن یکی از اعضای صنف خود هستند و امیدوارند با پیگیری خانه سینما ابعاد مجهول این واقعه‌ی تلخ روشن شود.عصر ایران

اینرا هم بخوانید

گزارشگر ویژه سازمان ملل می‌گوید در ایران «شواهدی از نسل‌کشی در دهه ۶۰» وجود دارد

جاوید رحمان، گزاشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشری ایران می‌گوید شواهدی از «نسل‌کشی» …