اعتراض غرفه‌داران میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز به «کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی »

غرفه‌داران میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز علیه «کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی » رژیم که قصد بازپس گیری فضای بازانداز ها را دارد، دست به تظاهرات زدند. گزارش ایلنا در این مورد ضمیمه می باشد. روزنه

 

ایلنا:بامداد پنجشنبه ۲۹ آذرماه، غرفه داران میدان تره بار الغدیر اهواز نسبت به باز پس‌گیری فضای بارانداز توسط کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی اعتراض کردند.آنها طی این اعتراض که همچنان ادامه دارد، معتقدند با این اقدام موجبات گرانی اقلام میدان میوه و تره بار فراهم خواهد شد.

سپهری رئیس اتحادیه صنف بارفروشان به  ایلنا گفته است: برخی افراد سود جو بعضا با شایعه پراکنی از یک تجمع مسالمت آمیز باعث تخریب جو برای منافع خود می شوند.در سال ۱۳۸۰ با شهرداری در مورد فضای بارانداز تهاتر کرده و هزینه آن را پرداخت کردیم. متأسفانه اکنون کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی مدارک و اسنادی که ارائه می دهیم را قبول ندارد.

انتظار ما از مسئولان این است که در یک دادگاه صالحه این مسئله بررسی و حکم مقتضی صادر شود ما نیز به حکم صادر شده تمکین خواهیم کرد. ما با ورود کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی به این قضیه موافق نیستیم؛ چرا که کاسب هستیم نه مفسد اقتصادی. اگر سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی، فضای باراندازها را از غرفه داران بگیرد، باعث بیکار شدن تعداد زیادی کارگر روزمزد شده و به دلیل کوچک شدن فضا، بار کمتری به میدان‌ آمده و بالطبع بار ارائه شده با قیمت تمام شده بیشتری به دست مردم خواهد رسید.

ما با شهرداری به تعامل رسیده ایم، ولی با وجود اسناد و مستدلات فراوان ما، سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی مانع از این تعامل می شود. مشکل خاصی نداریم، میدان فعال است. اختلاف نظرهایی بین سازمان میادین و اتحادیه بارفروشان وجود دارد که قسمت عمده آن حل شده است.

احمدی افزود: فاز دوم میدان میوه و تره بار الغدیر در اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد و طراحی فاز ۳ این میدان نیز تا یک ماه آینده آماده می شود.

WhatsApp Image 2018-12-20 at 11.32.07 AM(1)

اینرا هم بخوانید

چهاردهمین روز اعتراض کارگران کاغذسازی پارس به همراه بازنشستگاه هفت تپه مقابل فرمانداری شوش

اعتراضات و تجمعات کارگران کاغذسازی پارس امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) به چهاردهمین روز رسید. …