اعتراض کارگران شهرداری شادگان

به گزارش ایرنا حدود 30 آتش نشان شادگانی در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود عنوان کردند روز سه شنبه مقابل شهرداری مرکزی این شهر اجتماع صنفی برپا کردند.
این افراد در اجتماع صنفی مدعی شدند: هشت ماه است حقوق و مزایای آنها پرداخت نشده است و شهرداری اقدامی برای پرداخت مطالبات آنها نیم کند.
کارکنان معترض آتش نشانی شادگان از مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر شادگان تقاضای رسیدگی به این مشکل را کردند.
یکی از تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هشت ماه است هیچ حقوقی دریافت نکرده ایم و این درحالیست که تا چند روز آینده شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود.
وی افزود: با آغاز فصل مدارس با کارگرانی که از قشر ضعیف جامعه هستند اینگونه برخورد می شود و انتظار می رود مسئولان به درک این موضوع برسند.
رئیس شورای اسلامی شهر شادگان نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت:حقوق تیر و مرداد این آتش نشانان پرداخت شده که با پیگیری لازم در چند روز آینده نیز یک ماه حقوق دیگر آنها پرداخت می شود.
طاهر مقدم اظهار داشت: آتش نشانان شادگان هفت ماه حقوق معوقه دارند که با توجه به آغاز فصل مدارس سعی داریم پایان هفته حقوق یک ماه دیگر به آنان پرداخت کنیم.
وی افزود: تنها درآمد شهرداری شادگان ارزش افزوده است که با توجه به قانون جدید ارزش افزوده، شهرداری شادگان با مشکل پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مواجه شده است.
شهر شادگان در فاصله 45 کیلومتری آبادان در جنوب غربی خوزستان قرار دارد و 350 نفر در شهرداری آن مشغول فعالیت هستند.

اینرا هم بخوانید

پزشکیان در اولین سخنرانی بعد از پیروزی: اگر خامنه‌ای نبود «اسم ما از صندوق درنمی‌آمد»

RadioFarda مسعود پزشکیان در نخستین سخنرانی خود به عنوان پیروز چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اعلام …