اعتراض گسترده در خارج کشور علیه سیرک انتخاباتی – حسن صالحی

نتایج نمایش انتخاباتی رژیم گواه دیگری بر شکست مفتضحانه جمهوری اسلامی  در مقابل مردم است. از همان آغاز معلوم بود که  موضوع این به‌اصطلاح انتخابات نه بر سر تعیین یک رئیس‌جمهور بلکه یک زورآزمایی میان مردم و جمهوری اسلامی است. نبردی که در یک طرف آن بخش‌های مختلف مردم به اشکال مختلفی اعلام کرده بودند که جمهوری اسلامی قاتل مردم است و انتخابات در این رژیم معنایی ندارد و خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی هستند.

مردم در داخل کشور این را با بایکوت گسترده به نمایش گذاشتند و در خارج کشور با برگزاری اعتراضات وسیع و گسترده در مقابل مراکز اخذ رأی جمهوری اسلامی و سفارت و کنسولگری‌های رژیم در کشورهای و شهرهای مختلف.

از مدت‌ها قبل نیروهای مخالف جمهوری اسلامی برای چنین روزی آماده شده بودند تا رأی واقعی مردم ایران یعنی سرنگونی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند. در ده‌ها شهر و کشور همچون سوئد، بریتانیا، آمریکا، استرالیا، اتریش، نیوزلند، فرانسه، ایتالیا، آلمان و دانمارک اعتراضاتی سازمان داده شد و این گردهمایی‌ها به صحنه‌هایی علیه افشای جنایات جمهوری اسلامی و ایجاد شرمساری برای اندک کسانی تبدیل شد که قصد رأی‌دادن داشتند. در برخی موارد همچون سیدنی و بریزبن در استرالیا زیر فشار اعتراض ایرانیان رژیم مجبور به تغییر محل برگزاری این سیرک انتخاباتی شد. دولت کانادا اجازه برگزاری انتخابات قلابی رژیم در کشور کانادا را نداد.

اعتراضات در خارج کشور علیه مضحکه انتخاباتی رژیم بار دیگر نشان داد که ما از چه نیروی بزرگی برخورداریم و اگر هر چه بیشتر متحدانه عمل کنیم قادر به تحمیل شکست‌های بیشتری به جمهوری اسلامی خواهیم بود. حالا که این سیرک انتخاباتی به ‌دور دوم کشیده شده است جا دارد که از همین اکنون برای جمعه ۱۵ تیر (۵ ژوئیه) خود را آماده کنیم تا با برگزاری اعتراضاتی وسیع‌تر به جهانیان نشان دهیم  که انتخاب واقعی ما انقلاب و تغییر بنیادی اوضاع اسفبار کنونی است.

پزشکیان و جلیلی هر دو از حافظان نظامی هستند که جز جنایت و سرکوب محرومیت برای مردم ایران ارمغانی نداشته است. اینبار قوی‌تر از گذشته با صدای بلند اعلام می‌کنیم که “اصولگرا، اصلاح‌طلب دیگه تمام ماجرا” و انتخاب ما فقط انقلاب و سرنگونی جمهوری اسلامی است.

فیلم ها از اینجا

https://t.me/wpi_hkki

اینرا هم بخوانید

اعتصاب کارگران  پروژه ای پیمانی نفت در بیش از ۱۱۵ مرکز نفت و گاز

امروز یازدهم تیرماه اعتصاب هزاران کارگر پروژه ای پیمانی نفت در بیش از ۱۱۵ شرکت …