اعتصاب عمومی در شهر سمیرم، اصفهان- زنده باد همبستگی و اتحاد مردم شریف سمیرم!

امروز سه شنبه ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴ مغازهای سمیرم در اعتصاب بودند. کسب و کار تعطیل بود. مردم به حکم اعدام فاضل بهرامیان و مهران بهرامیان، دو تن از بازداشت شدگان جنبش زن، زندگی و آزادی و همچنین حکم شانزده سال زندان برای یونس بهرامیان و داریوش ساعدی و خشونت به زندانیان سیاسی و خانواده‌هایشان اعتراض دارند و خشمگین هستند. رژیم سعی داشت این احکام ها را مخفی نگاه دارد اما با هوشمندی شهروندان سمیرم خنثی شد و این احکام ناعادلانه به اعتصاب عمومی امروز منجر گردید که جواب محکمی به رفتارهای ضد انسانی رژیم اسلامی بود. اعتصاب امروز کسبه و همدلی مردم سمیرم بسیار باشکوه و موفق بود.
اعتصاب به فراخوان جوانان شهر برگزار شد، گشت یگان ویژه برای ایجاد رعب و وحشت در چند کیلومتری دروازه شهر مستقر شده بود و سایبری های رژیم مردم را تهدید میکردند. مامورین امنیتی بصورت علنی و در فضای مجازی سعی داشتند مغازه داران را از پلمب شدن مغازه هایشان بترسانند و با تهدید بازداشت و جریمه از اعتصاب باز دارند، اما اعتصاب عمومی به یک واقعه مهم تبدیل گردید و رسانه های سراسری و بین المللی آنرا گزارش کردند و خبر جهانی شد.

امروز رژیم اسلامی متحمل هزینه سیاسی بالایی در منطقه‌ گردید. امروز مردم سمیرم در کنار مردم کردستان یک تجربه موفق همبستگی را علیه جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند و متحدتر علیه جنایتکاران به صف شدند. ناگفته نماند مادر علی عباسی جانباخته انقلاب زن زندگی آزادی، بنام بهار شیرین به دلیل دادخواهی و اعتراضاتش در فضای مجازی غیابا به شش سال زندان محکوم شده است لغو این حکم و آزادی زندانیان سیاسی هدف راسخ مردم سمیرم است.
ضرغام اسدی استکهلم

کلیپ هایی از اعتصاب امروز شهر سمیرم

https://t.me/wpi_hkki/47800

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …