امام جمعه تهران؛تحریمها و کابینه جدید روحانی

صدیقی امام جمعه تهران: این تحریم‌ها تجمع تحریم‌های قبل نیست و همه مسئولان ما اعلام کردند که این تحریم‌ها نقض روح و پیکره برجام است.در راس مسائلی که اخیرا اتفاق افتاده بود تحریم‌های جدیدی است که تجمیع تحریم‌های قبل نیست و همه مسئولان ما گفته‌اند این تحریم‌ها هم نقض روح برجام و هم پیکره برجام است.

رهبری در همان اولین روزهای مذاکرات بدون هیچ ابهامی فرمودند به آمریکا اعتماد نداریم و شما هم به آنها اعتماد نکنید و شرایطی را قرار دادند که اگر امروز آن شرایط رعایت می‌شد این مشکلات را نداشتیم.

عده‌ای می‌گفتند اگر یک فرد انقلابی در انتخابات رأی بیاورد تحریم‌ها تشدید می‌شود و سایه جنگ بر سر کشور می‌آید ولی دیدید که چنین نشد و همانهایی را که آنها تبلیغ می‌کردند رأی آوردند و باز برخوردهای آنها را می‌بینیم که نشان می‌دهد آمریکا با دین، انقلاب اسلامی و اسلام دشمنی و ناسازگاری  دارد. آنها از ما راضی نخواهند شد مگر اینکه ما را به سوابق قبل و به نوکری، وابستگی و کنیزی برگردانند.

از روحانی می‌خواهیم در معرفی کابینه افرادی مومن،‌انقلابی،‌متدین و معتقد به اعتقادات حقه و راه شهیدان را انتخاب کند. خصوصا در وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش. انشاءالله کسانی در کابینه قرار بگیرند که دغدغه پیشرفت و اخلاق را در کشور داشته باشند.برگرفته از فارس

اینرا هم بخوانید

بیش از شش هزار همکار پیمانی پروژه ای نفت وارد اعتصاب شده اند.

شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت:بیش از شش هزار همکار پیمانی پروژه ای نفت وارد …