امام جمعه یاسوج :” زن های بد پوشش همه را تحریک می‌کنند”!

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج گفته است:” زن های بد پوشش همه را تحریک می‌کنند یکی از دلایل طلاق ها در جامعه همین پوشش ها هستند که چشم ها به واسطه بدحجابی آنها آلوده می شود این ها باید هزینه سنگینی را بپردازند تا دست از چنین کارهایی بردارند.”آنچه که در روایت آمده، زن هایی را در جهنم می بینیم که با موها و سینه های خود آویزان هستند چرا که زن باید سینه و موی خود را از نامحرم بپوشاند.” چرا باید زنان پاها و ساق پای خود را برهنه کنند دشمن هم به دنبال همین است دشمن جنگ نظامی و موشکی را کنار گذاشته و به دنبال رواج فساد و فحشا در کشور است متاسفانه نظارتی هم بر آن شکل نمی گیرد و نظارتی بر بازار لباس نداریم.

وی در ادامه گفته:این خواسته دشمن است چرا توجه نمی‌کنیم که دشمن چه می‌خواهد بد حجابی و بی حجابی از دستورات شیطان است غربی‌ها امروز با حجاب و عفاف مقابله می‌کنند.وی با بیان اینکه چرا باید دختر مسلمان لباس پاره بر تن کند لباسی که در شأن انسان نیست تصریح کرد: انسان است با حیوانات تفاوت دارد آرایش های عجیب و هفت رنگ انسان را زشت نشان می دهد آرایش هایی که گاهاً اعضای بدن را نیز از بین می برد چرا باید این همه هزینه برای انحراف بدهیم. از وب سایت همشهری آنلاین

روزنه:این یعنی مجوز رسمی اسلامی و حکومتی برای سربازان متجاوز گمنام امام زمان، اراذل و اوباش صد زن و وحشی بیت رهبری و کل نظام و…، برای تعرض به زنان به بهانه بدحجابی. این فقط حرف این امام جمعه نیست. حرف خامنه ای و تمام آیت الله های کله گنده نظام است. این اظهارات امام جماعت رژیم قرار است زمینه را برای”٢١ تیر روز حجاف و عفاف” جمهوری اسلامی آماده کرده و خیل اراذل و اوباش قمه کش، متجاوز بسیجی و ارشادی و سپاهی و.. را به جان زنان”بدحجاب” بیندازد. اما کورخوانده اند. زنان و مردم آزادیخواه اجتماعا جواب دندان شکنی به کل حکومت، از جمله حجاب اجباری داده اند. همه این تقلاها و پرت و پلاگویی های آخوندها، نشان از ضعف و درماندگی و در نهایت ترس و وحشت از زنان و کل جامعه معترض است.

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …