“انتخابات” انتصاباتی یا انقلاب، راه کدام است؟ – سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۷۴۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

به گزارش خبرگزاری‌ها مجتبی ذوالنوری، نایب‌رئیس پیشین مجلس گفت: “رئیس‌جمهور باید روحیه انقلابی و ارزشی داشته باشد، به‌گونه‌ای که رهبری نفس راحتی بکشد و با کسانی که سکان‌دار اداره کشورند، در چالش نباشد.” این خادم درگاه بیت رهبری حکمت “انتخابات” انتصاباتی را به همین سادگی بیان کرده است. در همین رابطه، محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: “در انتخابات پیش‌رو باید ببینیم چه کسی در مسیر رهبری است و با او زاویه نمی‌گیرد، او را باید مبنا برای انتخاب قرار دهیم.” نقدی افزود: “مسئله ولایت‌مداری رئیسی از مسئله خدمتگزاری او به‌مراتب مهم‌تر بود.”

خوب این بنده خدا هم موضوع انتخابات را بی‌رودربایستی اعلام کرده است که چاکر منشی بیت رهبری اصل اول “انتخابات” است. شمخانی مشاور سیاسی رهبر هم نوشت: “همه کاندیداها و هوادارانشان باید به یاد داشته باشند که ادب مرد به زِ دولت اوست.” تفسیر و توضیح این “معما” و “سخن حکیمانه” را به عهده خوانندگان می‌گذارم.

موضع و مشغله باندهای مافیای اسلامی، از خامنه‌ای تا پادوهای دستمال به دست ایشان در مورد انتخابات کاملاً روشن است. قداره‌بند بعدی باید بهتر از رئیسی به روی مردم و انقلاب شمشیر بکشد. سوی دیگر قضیه مردم و مشکلات اقتصادی و اجتماعی ۸۵ میلیون گروگانی است که در دست این مافیای اسلامی سرمایه‌داری اسیر و عاصی شده‌اند.

اما در این محاسبات، انقلاب زن زندگی آزادی مهم‌ترین فاکتور واقعی و تحلیلی عرصه سیاسی ایران است. این انقلاب توانایی‌ها و خلاقیت‌های بسیاری در جامعه دامن زده است و چالش‌های اساسی را در برابر رژیم اسلامی قرار داده است.

جامعه لوح نانوشته‌ای نیست که با یک “انتخابات” انتصاباتی و مضحک، فرمان “نقطه سر خط” را به آن داد. معضلات اقتصادی اجتماعی در ایران راه‌حل انقلابی دارد نه راه‌حل “انتخاباتی”. حجاب، فقر، اعدام، خفقان، جهل و خرافه پراکنی، کمبود مدرسه و بیمارستان و در یک‌کلام نبود کرامت انسانی حاصل وجود این رژیم اسلامی مافیایی سرمایه‌داری است. نمایش مضحک “انتخابات” یکی از راه‌حل‌های رژیم برای ادامه حیات ننگینش در مقابل این معضلات است. انقلاب اما راه‌حل مردم برای ساقط کردن نظام اسلامی و به‌دست‌آوردن تمامی خواسته‌هایشان در یک نظام انسانی است.

اینرا هم بخوانید

یاوه‌های میرسلیم علیه دو روز تعطیلی هفتگی – سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۷۵۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …