انتقال ١٣زندانی سیاسی به بند زندانیان جرائم مواد مخدر زندان قزلحصار کرج

سیزده زندانی سیاسی بر خلاف اصل تفکیک جرائم به بند زندانیان جرائم مواد مخدر زندان قزلحصار کرج منتقل شدند.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده یکی از این زندانیان به هرانا گفت: “این افراد روز چهارشنبه به دستور اشکان کمالی، رئیس زندان قزلحصار به بهانه حل مشکلات آنها از بند امن واحد ۳ زندان خارج شدند. آنها همراه با توهین توسط زندانبانان به سالن دارالقرآن واحد ۴ این زندان که محل نگهداری زندانیان جرائم مرتبط با مواد مخدر است، منتقل شدند. آنها در زمان انتقال از بردن وسایل شخصی از جمله لباس ها و دیگر امکانات خود محروم ماندند. “

به گفته این منبع مطلع، از روز چهارشنبه تاکنون این زندانیان به دستور رئیس زندان از دسترسی به تلفن برای ارتباط با خانواده خود محروم شدند. امری که منجر به نگرانی خانواده و بستگان این زندانیان از وضعیت، شرایط نگهداری و سلامت آنها شده است.

این زندانیان سیاسی، روز چهارشنبه بیست و نهم شهریورماه، بدون اطلاع قبلی از واحد ۳ زندان قزلحصار خارج شده بودند.صبح روز دوازدهم شهریورماه، کامیار فکور، احمدرضا حائری، رضا سلمان زاده، جعفر ابراهیمی، لقمان امین‌ پور، سعید ماسوری، افشین بایمانی، سپهر امام‌ جمعه، زرتشت احمدی راغب، محمد شافعی، سامان صیدی (یاسین)، حمزه سواری و مسعود رضا ابراهیمی نژاد از زندان اوین به زندان قزلحصار کرج منتقل شدند.

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …