اهرم ترمز هواداران اصلاح طلب در خارج کشور- عبدل گلپریان

تجمعات و راهپیمایی های خارج کشور در حمایت از انقلاب مردم ایران، زبان، جغرافیا و مرز نمی شناسد. هر انسان شرافتمندی بطور شبانه روزی در تلاش برای تقویت و به ثمر رساندن این انقلاب است. انقلاب مردم ایران علیه ۴۳ سال توحش و بی عدالتی حاکمان اسلامی است. همه با هر فکر و عقیده ای با هر آرم و نشانه ای بپا خاسته اند که شر حکومت اسلامی از سر مردم ایران کنده شود. محور اصلی حمایت و پشتیبانی از مبارزه و انقلاب مردم ایران عمیق ترین تعرض به جمهوری اسلامی است. یعنی شعار جمهوری اسلامی نابود باید گردد و زن، زندگی آزادی تا جایی که توجه مردم کشورهای جهان را به حمایت از خود جلب کرده است.
در این میان افراد و عناصری که سالها شغلشان لابی گری برای حکومت اسلامی در قالب اصلاح طلبان بوده است، به یکباره ظهور پیدا کرده اند و همچون کاسه داغتر از آش داعیه دفاع از مبارزات مردم ایران را دارند. افرادی از این طیف پرونده رفت و آمد به ایران و حضور در سفارتخانه های رژیم را در کارنامه خود دارند. جالب این است که این بار نه در زیر عبای خاتمی بلکه خود را زیر پرچم سه رنگ شیروخورشید پنهان کرده اند.
و جالب تر اینکه وقتی از برگزاری تجمعات در حمایت از مردم ایران سخن گفته می شود، این طیف خود را یکه تاز میدان معرفی می کند و برای دیگر، نهادها و جریانات سیاسی متشکل و با سابقه، خط و مرز تعیین می کند که در فراخوانهای آنان برای تجمعات، کسی حق ندارد بنر، شعار و آرم و لوگوی خود را به همراه داشته باشد.
این طیف در تمام کشورها حضور دارند. تمام تلاششان این است لبه تیز اعتراض و شعارهای دیگران علیه رژیم اسلامی در خارج کشور را کند کنند.
به این جماعت که طی حاکمیت رژیم اسلامی در خارج کشور بوده اند و گذاشتن یک پیکت دو ساعته هم در ۹۶ و ۹۸ در کارنامه شان یافت نمی شود باید گفت با تزهای دو خردادی و امر و نهی بر دیگران که سالها در خارج کشور تحت تعقیب و تهدید وزارت اطلاعات خاتمی و خامنه ای بوده اند نمی توانید جاپایی برای خود دست و پا کنید. در همه کشورها شناخته شده هستید. کار شما تا کنون شکایت از معترضین رادیکال در دفاتر لابیستی تان علیه آنان بوده که در مواردی منجر به اخراج از تحصیل افراد شده است.
مردم آگاه و هوشیار هستند. بله فعلا پرچم آن مملکت همین است و بسیاری با در دست گرفتن آن می خواهند به کشورهایی که در آنجا ساکن هستند نشان دهند که ایرانی هستند. اما لطفا شما زیر پرچم سه رنگ خودتان را قایم نکنید و خود را بیش از این رسوا نکنید.
عبدل گلپریان
۱۳ اکتبر ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

شکنجه زندانیان سیاسی با بحران ساس – سهیلا دالوند

مندرج در ژورنال شماره ۷۲۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …