اژه ای و پرونده های دزدان حکومتی و دکل دزدان

مهر:رونده دکل نفتی هنوز تعیین وقت نشده است

اژه ای:این پرونده به دادگاه رفته است اما هنوز تعیین وقت نشده است و قضات و وکلا مشغول مطالعه پرونده هستند.

افراد نجومی بگیر از سوی دولت معرفی نشده اند

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده حقوق های نجومی گفت: نه از سوی  دولت و نه دیوان محاسبات هیچ فردی به عنوان نجومی بگیر به دولت معرفی نشد. از سوی سازمان بازرسی افرادی معرفی شدند که پرونده آنها به نوبت در حال رسیدگی است.

وی افزود: من یک سوال داشتم که هیچ کس جواب نداد. اینکه  شرکت ها و بیمه هایی که پاداش پایان سال گرفتند آیا همگی سود ده بودند؟ که اینطور نبوده است.

ویدر پاسخ به این سوال که شنیده شده است که قاضی دوم پرونده بابک زنجانی منفک شده بود، این صحیح است؟ گفت: نه درست نیست. روزهای پایانی پرونده بابک زنجانی است و نه سراج و نه صلواتی کنار گذاشته نشدند.

وی در خصوص ابزارهای قانونی محاکمه خاوری گفت: اگر خاوری محکوم به مسائل مالی باشد این قابل اجرا است اما اگر محکوم به حبس باشد، فعلا کاری از دستمان برنمیاد.

 

۹ نفر از مدیران دولت دوازدهم لیست اموال ارائه کردند

ویدر خصوص اعلام دارایی مسئولان دولت قبل گفت: شش نفر از ۱۲ نفر گزارش خود را ارائه دادند. از کسانی هم که در دولت دوازدهم هستند، ۹ نفر لیست دارند که دو نفر از جمله آقای کلانتری لیست اموال خود را ارائه دادند.

وی در پاسخ به این سوال که چندی پیش وزیر اطلاعات سابق از اعلام تذکر به مرتبطان با آمدنیوز خبر داد، آیا دادستان هم در این خصوص تذکری داده است؟ گفت: گاهی محرز است که یک فرد اخباری را برای کانالهای این چنینی ارسال می کند، تذکر به این فرد مشکلی ندارد. در رابطه با ورود دادستان هم باید بگویم بی خبرم.

 

اینرا هم بخوانید

“۶۲۰ نفر” در اثر طوفان در سیستان و بلوچستان به بیمارستان مراجعه کردند

 ایرنا روز سه شنبه ۱۲ تیرماه (۲ ژوئيه) به نقل از سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی …