این برای الله است!

 

خبرگزاری بی بی سی با آب و تاب از شوک شدن مردم لندن گزارش داد که آنهایی که دیروز با اتوموبیل مردم را زیر گرفتند و بعدا به جان عابرین افتادند و به دخترجوانی با چاقو حمله کردند فریاد میزدند که این برای الله است!

اولا، آن جوانی که همراه کشتن مردم خود را میکشد حتما به یمن مغزشویی آزادانه امامان اسلامی در مساجد لندن در سایه نسبیت فرهنگی دولت علیه انگلستان فکر کرده برای الله آدمکشی میکند اما آنهایی که این جوان را برای الله به خودکشی و آدمکشی سوق داده اند، الله برایشان صاف وساده ابزار درمیدان نگه داشتن اسلام سیاسی و به اتکاء آن حفظ و توسعه قدرت و ثروت خودشان است.

مردم لندن حق دارند از این درجه جنایت خونسردانه اسلامی شوک شوند. اما گردانندگان بی بی سی بی و دولت متبوعه نباید شوک شوند .چرا؟ به این خاطر که 38 سال پیش زیربال سرکردگان اصلی همین آدمکشان الله را گرفتند که درایران قدرت سیاسی را بدست بگیرند. همان قدرتی که اوباشش با چاقو و قمه و زنجیر و پنجه بوکس به جان جوانان شریف ایران افتادند و بعدا همین جوانان را در زندانها سرانشان قتل عام کردند.

دولت انگلستان و خبرگزاری بی بی سی اش نباید شوک شوند چون 14 سال پیش در پادویی جرج بوش کشوری به نام عراق را ویران کردند و برای عروج مجانین اسلامی شخمش زدند. و کمی قبلتر متحد قدیمی دولت علیه انگلستان یعنی آمریکا مجاهدین و طالبان افغان را بوجود آورده بود و تا دندان مسلح کرده بود و به جان مردم منطقه انداخته بود. همان طالبانی که درست یک روز پیش از جنایت لندن مردم کابل را به خاک و خون کشید.

پس نه خود جنایت تازگی دارد نه آمرین و عاملینش جدید هستند. این چرخه جنایت و توحش اسلامی ادامه خواهد داشت تا زمانیکه مردم منطقه خاورمیانه قدرت سیاسی را بدست بگیرند و همه منابع پول و اسلحه این هیولای آدمکش اسلامی را چه در منطقه و چه در دول غرب خشک کنند.

4 جولای 2017 – 14 خرداد 1396

اینرا هم بخوانید

اراجیف خامنه ای در روز جهانی کارگر- محسن ابراهیمی 

تصور کنید در آستانه روز جهانی کارگر، برحسب اتفاق، کارگرانی از هفت تپه، فولاد اهواز، …