بار دیگر اذان مرگ جنایت آفرید! در باره اعدام محمد قبادلو

خبر هولناک اعدام زنده یاد #محمدقبادلو جوانی که به تازگی تولد ۲۴ سالگیش را تجربه کرده بود و به دنبال آن خبر  اعدام #فرهادسلیمی نشان از یک شب جنایت بار زندان قزل حصار داشته است.

تصاویر  مادر و پدر  محمد قبادلو در مقابل زندان،  که قتلگاه فرزندشان بود،خشم همگانی را برانگیخت و بار دیگر دین و آیین حاکمان قاتل و جنایتکار ،مورد ننگ و نفرین  قرار گرفت. زنان زندانی سیاسی_عقیدتی در اعتراض به اعدام های اخیر و برای “توقف اعدام” روز پنج شنبه پنجم بهمن ماه، در اعتصاب غذای عمومی خواهند بود. از اولین ساعات امروز شخصیت ها و تشکلها و نهادهای مختلف با انتشار بیانیه ها و پیام هایشان  انزجار خود را از این شقاوت بیرحمانه اعلام کردند و مادر دادخواه محمد قدرتمندانه آسمانی شدن فرزندش را تبریک گفت.

انزجاری که همه ما را بر آن می دارد که با اتحاد و انسجام بیشتری به عمر ننگین ارابه خونین اعدام پایان دهیم و این ابزار منحوس مرگ را از دست دژخیمان حاکم به در آوریم. اعدام محمد قبادلو در یک پروسه مهندسی شده صورت گرفت،بطوریکه  به بیان وکلای او ،حتی در قوانین متحجرانه قضایی خودشان هم قتل بوده است. این نشان دهنده آنست که جلادان فاسد برای کشتن و قتل انسانها پایبند به هیچ قانونی نیستند. آنها پیام آوران مرگ و نیستی می باشند و ما #دادخواهان همچون عزیزانمان به همراه مردم از زنان و جوانان و کارگران و معلمان و بازنشستگان و وکلا همگی در پی جوانه های #زندگی و #آزادی هستیم.

با هیچ ابزار سرکوبی نمیتوانند عزم راسخ ما را برای پایان دادن به بساط منحوسشان در هم بشکنند. حاکمان تلاش می کنند،  شکست و درماندگی خود را با اعدام کسانی که در چنگال کثیف خود به گروگان گرفته اند، پنهان کنند.در حالیکه در برابر مقاومت و ایستادگی زندانیان سیاسی نیز شکست مفتضحانه ای خورده اند.

زنان زندانی سیاسی_عقیدتی در زندان اوین در اعتراض به اعدام های اخیر و برای “توقف اعدام” روز پنج شنبه پنجم بهمن ماه، اعلام  اعتصاب غذای عمومی کرده اند.

نهاد دادخواهان از حرکت اعتراضی زندانیان حمایت کرده و از همگان میخواهیم روز پنج شنبه پنجم بهمن را به روز اعتراض و تجمعات همگانی بر علیه اعدام ها بدل کنیم. فراخوان ما دادخواهان ، که ادامه دهندگان راه عزیزانمان هستیم، به اتحاد سراسری مبارزاتی علیه اعدام و سرکوب، به منظور هموار کردن مسیر تداوم #انقلابزنزندگی_آزادی میباشد.

از همه نهاد ها و تشکلها می خواهیم #نهبهاعدام را به شعار همگانی بدل کنند و در تجمعات و اعتصابات هر روزه خود ، پرچم مخالفت با اعدام را برافرازند و از همه مردم آزادیخواه و مبارز می خواهیم  که در و دیوار های شهر را با شعار نویسی ، فضای رسانه ها را با طوفان های توییتری ، کامنت ، استوری  و همه جا را با طنین #نهبهاعدام پر کنند.

مخالفت با اعدام ، همچون شعار #زنزندگیآزادی باید به رمز انقلاب ما تبدیل شود تا همه انسانهای شریف دنیا همصدا با ما برای پایان دادن به این بربریت و وحشیگری بسیج شوند. حاکمان جنایتکار از اتحاد ما به وحشت افتاده اند و با دستپاچگی عزیزان ما را قربانی کردند. باید  قدرتمندتر و کوبنده تر از قبل برای پایان دادن به این کابوس وحشتناک متحد شویم.

https://t.me/dadxahan

دادخواهان
سوم بهمن ۱۴۰۲

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …