برادر سپیده قلیان: خواهرم بدون حجاب به داگاه آمد و به صورت شاکی پرونده «تف کرد»

مهدی قلیان، برادر سپیده قلیان، می‌گوید که دادگاه خواهرش برای چندمین بار به دلیل «عدم رعایت حجاب اجباری»، در مجمتمع قضایی کچویی، به صورت «غیرعلنی» برگزار شده است.

برادر سپیده قلیان، زندانی سیاسی، از برگزار شدن جلسه دیگر دادگاه شکایت آمنه‌سادات ذبیح‌پور، بازجو-خبرنگار، از خواهرش خبر داد و گفت به دلیل تن ندادن خواهرش به حجاب، جلسه غیرعلنی بوده و ذبیح‌پور به سپیده، اتهام جاسوسی زده است.

او در ادامه خبر داد:‌ «سپیده هم در پایان دادگاه و به گفته خودش، از طرف مردم در صورت او تف کرد.»مهدی قلیان، برادر سپیده قلیان، روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد در اینستاگرام خود نوشت که صبح امروز و «برای چندمین بار»، دادگاه رسیدگی به شکایت آمنه‌سادات ذبیح‌پور علیه خواهرش در شعبه ۱۲۰۷ کیفری دو مجتمع قضایی کچویی برگزار شد.

به گفته او، به دستور قاضی و پس از چند جلسه، آمنه‌سادات ذبیح‌پور هم در جایگاه شاکی در دادگاه حاضر شد.مهدی قلیان یادآوری کرد: «در فاصله بین دادگاه قبلی تا امروز و به دلیل نامشخص، قاضی جلسه قبل دادگاه که خانم ذبیح‌پور را ملزم به حضور در دادگاه کرده بود تغییر کرده و رسیدگی به پرونده، به قاضی جدیدی محول شده بود.»

این جلسه قرار بود به صورت علنی برگزار شود اما به گفته مهدی قلیان، «سپیده حجاب اجباری در دادگاه را نپذیرفته» و دادگاه غیرعلنی شده است.

مهدی قلیان همچنین تاکید کرد که این بازجو-خبرنگار از همان بدو ورود به جلسه دادگاه با طرح اتهاماتی از قبیل «جاسوسی» و «اغتشاش‌گری»، به تهدید خواهرش ادامه داده اما مقابل پرسش وکیل‌های سپیده قلیان در رابطه با مجوز ساخت مستند «طراحی سوخته»، پاسخی نداشته است.برگرفته از ایران اینترنشنال

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …