بغداد ٨مارس نمایش قدرت جنبش رهایی زن، اعتراض علیه حجاب و آپارتاید جنسی و تداوم قدرت دوگانه و انقلابی مردم در میدان تحریر!

مبارزین میدان تحریر، زنان و کمونیستها در تدارک بزرگترین تظاهرات در روز جهانی زن هستند.
بالایی ها، هیئت حاکمه درهم ریخته و “پارلمان” موزاییکی قومی ـ مذهبی بی رمق با انصراف توفیق علاوی وارد بحران عمیقتر و رو در رویی علنی تر در درون شده اند.
مبارزین بغداد و میدان تحریر، نصر، بصره، کربلا و نجف و… با ایستادگیشان و با “نه” بزرگ به عادل عبدالمهدی و توفیق علاوی گام جدی و عملا قدرت دوگانه را هدایت کرده اند. با انصراف علاوی بحران سیاسی در هیئت حاکمه وارد فاز جدیدی شده. نه بزرگ و مشت محکم مردم مبارز عراق اینبار بطرف رئیس سازمان اطلاعات عراق، کاندید احتمالی بجای علاوی، مصطفی کاظمی کوبیده میشود.( مصطفی کاظمی به نقل از فرماندهان کتائب حزب‌الله در عراق در همدستی او و نیروهای امنیتی عراق در حمله روز سوم ژانویه آمریکا به خودروی حامل قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس متهم است) به هر درجه افشاگری، جنگ و دعوای بالایی ها اوج میگیرد، به هر درجه سیستم موزاییکی و هیئت حاکمه در عراق درهم ریخته و از هم پاشیده شده و بشود، قطعا از نتایج فشار و تداوم پیگیرانه اعتراض و قدرتمندی قدرت دوگانه در میدان تحریر (سمبول قدرت اعتراض میلیونها نفر در عراق)، است.
و امروز این نیروی عظیم و مصمم برای بزیر کشیدن حاکمان فاسد، تروریست و جنایتکار در ادامه تظاهراتهای قدرتمند هفته های گذشته در ٨مارس روز جهانی زن در تدارک بزرگترین راه پیمایی است. راه پیمایی ٨مارس در عراق ادامه تصمیم قاطع مبارزین زن و مرد در عراق است، ادامه راه پیمایی هزاران نفر از زنان معترض عراق دوش به دوش مردان انقلابی علیه حکومت مرتجع عراق و علیه کل جریانات اسلامی از جمله علیه مقتدا صدر در ۲۴ بهمن است.
٨مارس نمایش مهمترین اتفاق سیاسی ـ اعتراضی در عراق است. در این روز، زنان مبارز با پرچم جنبش رهایی زن، و علیه حجاب و آپارتاید جنسی در حلقه حمایت توده ای هزاران نفر از مبارزین در عراق با گامهای توانا روز جهانی زن را جشن میگیرند
٨مارس روز جهانی زن در بغداد را باید در ردیف مهمترین رویداد سیاسی سال ٢٠ بیست نوشت.
زنده باد ٨مارس روز جهانی زن

اینرا هم بخوانید

تهدید اعضای زندانی سندیکا و فعالین کارگری محبوس در زندان اوین در آستانه روز جهانی کارگر

تهدید اعضای زندانی سندیکا و فعالین کارگری محبوس در زندان اوین در آستانه روز جهانی …