اعتراضات اخیر،جام‌جهانی کشتی در تهران لغو شد

اتحادیه جهانی کشتی با صدور بیانیه‌ای از لغو برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ در تهران به دلیل «بی ثباتی ایران» خبر داد.

اتحادیه جهانی کشتی در بیانیه‌ای که روز یکشنبه سوم آذرماه منتشر شده، آمده است که، کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی در جلسه ای که روز شنبه ۲ آذرماه در استانبول برگزار شد، با ارزیابی منابع مختلف از جمله توصیه‌های وزارت‌خارجه کشورها درباره سفر به ایران و تصمیم سایر نهادهای ورزشی، این تصمیم گرفته شده است.

بنابر این بیانیه، این رقابت ها به دلیل «بی ثباتی فعلی در ایران» لغو شده است.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین اعلام کرد که کمیته اجرایی این اتحادیه تایید کرده است که دو تیم که قرار بود در جام جهانی حضور داشته باشند با توصیه مقامات کشورشان برای عدم سفر به ایران انصراف داده‌اند.

همچنین مایکل داووسون، دبیرکل اتحادیه جهانی کشتی در نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی کشورهای مختلف با اشاره به اوضاع و وضعیت در ایران که به حد مطلوبی از ثبات برای برگزاری چنین رویداد بین المللی نرسیده است، نوشت که «کمیته اجرایی با داشتن نگرانی و پرهیز از ایجاد خطر برای ورزشکاران تصمیم گرفته است تا برگزاری مسابقات جام جهانی را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازد.»

در پی اعتراضات اخیر در ایران پیش از این در روزهای گذشته چندین مسابقه از جمله چهار بازی از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال لغو شد.رادیو آمریکا

اینرا هم بخوانید

چهاردهمین روز اعتراض کارگران کاغذسازی پارس به همراه بازنشستگاه هفت تپه مقابل فرمانداری شوش

اعتراضات و تجمعات کارگران کاغذسازی پارس امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) به چهاردهمین روز رسید. …