بیانیه‌ی شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران در خصوص سوءاستفاده از نام و لوگوی این شورا

رفتار مزورانه دیگر این‌بار از صدا و سیما

پس از رفتار مزورانه وزارت آموزش و پرورش و درج خبر تشکل خودساخته متشابه با نام شورا، شاهد تزویر دیگری این بار از صدا و سیمای جمهوری اسلامی هستیم.شبکه خبر صدا و سیما در بخش خبر ساعت ۸:۰۰ خود در دقیقه  ۸:۰۹ خبری از اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را اعلام می‌نماید.

متن خبر:
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

در ادامه حمایت‌های احزاب و جناح‌ها از نامزدها، شورای هماهنگی تشکلهای انقلابی فرهنگیان و حزب اسلامی رفاه ایران اعلام کردند نامزدشان برای انتخابات آقای قالیباف است.

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

لینک خبر ساعت ۸:۰۰ شبکه خبر
https://telewebion.com/episode/0xdab82bf

لازم به ذکر است در زمان پخش این خبر، آرم اصلی و لوگوی شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران با تغییر چند آرم از تشکلهای عضو آن بر صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود.

شیوه پخش خبر، چه استفاده از لوگوی شورا و چه نام متشابه بکار برده شده، به گونه‌ای است که بیننده و شنونده این خبر چنین برداشت خواهد کرد که شورای هماهنگی از نامزدی خاص اعلام حمایت نموده است.

این عمل صدا و سیما که باعث گمراهی بیننده میشود، تخلفی آشکار از رسالت رسانه‌ای خود بوده که در صداقت این رسانه شک و تردید ایجاد می‌نماید.

شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، ضمن محکوم نمودن چنین رفتارهایی رسما اعلام‌ می‌نماید در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، موضعی در قبال حمایت از هیچ کاندیدایی اتخاذ ننموده و موضع شورای هماهنگی، همان بیانیه تحلیلی پیرامون انتخابات است که در کانال شورا منتشر شده است.

شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران

۶ تیرماه ۱۴۰۳

تلوبیون (https://telewebion.com/episode/0xdab82bf)
3 تیر 1403 – اخبار ساعت 8:00 (خبر) | خبر – ۳ تیر ماه ۱۴۰۳
3 تیر 1403 – اخبار ساعت 8:00 (خبر) | خبر – ۳ تیر ماه ۱۴۰۳ . تلوبیون مرجع پخش زنده شبکه های تلویزیون ، دانلود رایگان فیلم ایرانی و خارجی ، دانلود انیمیشن و کارتن ، سریال آرشیو و برناهه های صدا و سیما – ۲۳:۳۰

اینرا هم بخوانید

ادامه حملات حمله اسرائیل به بخش‌هایی از غزه. ١٢کشته

منابع فلسطینی از کشته شدن چندین نفر بر اثر حمله جدید ارتش اسرائيل به مناطقی …