تجمعات بازنشستگان کشوری در سنندج و کرمانشاه

روز ۱۱ مهر بازنشستگان کشوری شامل بازنشستگان و بخشهای دیگر کارکنان بازنشسته همچون سه شنبه های قبل و برای پیگیری خواستهایشان در شهرهای سنندج و  اهواز دست به تجمع زدند.

در اهواز سیامک چهرازی از معلمان معترض سخنرانی کرد. او با تاکید بر شعار “تا حق خود نگیریم، از پا نمی نشینیم” بر ادامه مبارزات بازنشستگان تاکید کرد. در این تجمع بنری با نوشته “معلم زندانی آزاد باید گردد” توجه ها را جلب میکرد و چهرازی در سخنان خود  انتظاراتش  را ا ز معلمان شاغل برای پیگیری خواستهایشان مطرح کرد.

اکنون بخش های مختلف بازنشستگان از جمله بازنشستگان تامین اجتماعی، مخابرات، فولاد، نفت و کشوری در اعتراض به اختلاسها و وخیم تر شدن هر روز بیشتر وضع معیشتی خود و پاسخ نگرافتن مطالباتشان در اعتراضند و روزهای مختلف هفته را به اعتراض خود اختصاص داده اند. “شاغل و بازنشسته اتحاد، اتحاد”، “لشکری، کشوری، تامین اجتماعی اتحاد اتحاد”،  “اتحاد اتحاد علیه فقر و فساد ” که از سوی بازنشستگان سر داده میشود فراخوانی به اتحاد مبارزاتی ۲۵ میلیون  بازنشسته در سطح سراسری و اتحاد جمعیت میلیونی کارگری در سطح جامعه و همه مردم علیه فقر و فساد است. این شعارها را باید همه جا تکثیر کرد و بسوی تجمعات سراسری بزرگ کارگری خیز برداشت.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۱ مهر ۱۴۰۲،  ۳ اکتبر   ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …